  • 11. Data: 2012-05-14 14:56:14
    Temat: Re: RAFI robi wisniowke ;)
    Od: marian <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 maja 2012 14:16:55 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
    > No panowie - ja juz dostalem :)

    Wygląda na to, że premię dostałem za konto gdzie spełniłem warunki w kwietniu i maju
    (karty tutaj jeszcze nie aktywowałem), za konto z warunkami spełnionymi tylko w
    kwietniu jeszcze premii nie ma.

  • 12. Data: 2012-05-14 15:01:49
    Temat: Re: RAFI robi wisniowke ;), a karta debetowa.
    Od: "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    pawlin <p...@f...com> napisał(a):

    > a po co ja aktywowales w regulaminie nie bylo o tym mowy. z tego co
    > widze za nieaktywowana karte oplaty nie pobieraja :D

    Pobiorą, ale w kolejnym miesiącu. Pierwszy miesiąc (miesiąc wydania) jest gratis.

  • 13. Data: 2012-05-14 15:02:52
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > a po co ja aktywowales w regulaminie nie bylo o tym mowy. z tego co widze za
    > nieaktywowana karte oplaty nie pobieraja :D

    To, ze ci nie pobrali za kwiecień, nic nie oznacza. Bank nie pobiera opłaty za
    miesiąc , w którym karta została wydana.

    http://www.raiffeisen.pl/documents/10136/947908/Tabe
    la+oprocentowania%2c%20op%c5%82at%2c%20prowizji+i+li
    mit%c3%b3w+transakcyjnych+w+Raiffeisen+Bank+Polska+S
    .A.+-+wa%c5%bcna+od+01.03.2012.pdf

  • 14. Data: 2012-05-14 15:21:16
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-05-14 15:02, wiatrak pisze:

> [...]
    la+oprocentowania%2c%20op%c5%82at%2c%20prowizji+i+li
    mit%c3%b3w+transakcyjnych+w+Raiffeisen+Bank+Polska+S

    w porzadku w takim razie pobiora za 2 kolejne

  • 15. Data: 2012-05-14 15:41:31
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 14.05.2012 14:16, Waldek pisze:
    > No panowie - ja juz dostalem :)

    Hmm, a ja jeszcze nie dostalem
    W kwietniu przelalem 2x1100zl, wylalem mobilnym. W maju tak samo - 7-go.
    I nic :/

  • 16. Data: 2012-05-14 15:46:35
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-05-14 14:16, Waldek pisze:
    > No panowie - ja juz dostalem :)

    potwierdzam.
    dodam że karty nie aktywowałem.

    Zyga

  • 17. Data: 2012-05-14 15:59:21
    Od: michalis <m...@p...com>

    W dniu 2012-05-14 14:40, Konfabulator pisze:

    > To może jest jeszcze na grupie ktoś kto dostał kartę, aktywował ją i
    > zastrzegł, a premię dostał? Bo mnie denerwuje ta niepotrzebna mi płatna karta.

    Ja podpisałem niby umowę o kartę ale tak naprawdę jej nie dostałem,
    chyba o mnie zapomnieli bo nawet nie mam karty na liście w systemie. Jak
    do nich dzwoniłem to mówili że w ogóle wniosek nie został złożony i że
    mam się stawić w oddziale. Ale olałem. A premie dostałem ;)

  • 18. Data: 2012-05-14 16:24:33
    Od: " " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    neoniusz <n...@j...org> napisał(a):

    > Hmm, a ja jeszcze nie dostalem
    > W kwietniu przelalem 2x1100zl, wylalem mobilnym. W maju tak samo - 7-go.
    > I nic :/

    A ja na dwóch kontach dostałem, a na trzecim nie. Na żadnym nie aktywowałem
    karty.

  • 19. Data: 2012-05-14 16:50:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <t...@g...SKASUJ-TO.pl> jor4j0$r9v$...@i...gazeta.pl

    > A ja na dwóch kontach dostałem, a na trzecim nie.
    > Na żadnym nie aktywowałem karty.

    Precz z obszarnikami i wyzyskiwaczami!!!

    [ja też już dostałem; i nawet już wydałem -- mam DVB-nie_Trwam i na kolejny
    badziew zwany routerem szerokopasmowym czy szerokotorowym -- nie pamiętam
    dokładnie... ważne, że działa, choć zmusza do popiergórzonych normalności;
    debetówkę aktywowałem i nawet jej użyłem jeden raz w kwietniu; 2 razy po 1k
    za każdym z tych 2 razów wlałem i 2 razy po aplikacji mobilnej mam wylew;
    więcej czynów nie pamiętam; w DVB-TV też piergórzą o Austrii; pójdę na marsz
    uliczny, gdy Rydzyk zorganizuje [panienki], aby domagać się wrzucenia DVB-Trwam
    na histEryczny maszt z ulicy Cieszyńskiej -- innych masztów nie pojmuję, gdyż
    jestem zasłoniony, zagadany, zapłaziony lub zapłodniony czy jakoś inaczej
    zazwierzęcony, na czym znam się za słabo; DVB-TV ;) nadal o zwycięstwach
    nad Austriakami i nad trunkami]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2012-05-14 19:45:57