  • 11. Data: 2013-08-15 04:24:11
    Temat: Re: Qrwa mac!
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    A.L. wrote:
    > Zalozylem konto w Citi Handlowy oczekujac ze bede mogl spokojnie robic
    > pzrelewy zlotowkowe z konta w Polsce na inne konto w Polsce. Przy
    > pomocy Internetu, oczywiscie.
    >
    > Tyle ze bedac w USA.
    >
    > No i fajnie. Wlasnie dzis probowalem. Pojawilo sie okienko: "wpisz
    > numer autoryzacji ktory wyslalismy na twoj telefon". Tyle ze moj
    > telefon lezy w szufladzie w Polsce.

    To po kiego grzyba podajesz numer telefonu, ktorego nie uzywasz.
    Zmien numer telefonu.

    > W USA uzywam zupelnie innego
    > telefonu, na ktory Citi Handlowy, nawet gdyby wlozyl gacie pzrez
    > glowe, niczego nie wysle.

    bo?

    > Ja rozumiem, security itede.
    >
    > Ale... Czy jest jakis inny bank gdzie takie NIEBYWALE SZTUKI jak
    > przelew pzrez internet moge dokonac bez takich cyrkow?

    Inteligo.
    Tylko musisz sie pofatygowac do Polski umowę podpisać.

    > Bede wdzieczny za odpowiedz. Za 2 tygodnie bede w Polsce; pierwsze co
    > zrobie to zlikwiduje konto w Citi Handlowy. Ale gdzies musze otworzyc.
    > GDZIE??? Czy jest jakis NORMALNY bank?

    No patrz amerykanski Citi ci sie nie podoba. Wszak Handlowy to jego
    wlasnosc i zaloze sie, że to nie polska wierchuszka to wymysliła.

    > Bedac w Polsce swobodnie moge robic przelewy z mojego banku w USA.

    Taa, to sprobuj przelac kilka tysiecy z Bank of America, to sie
    przekonasz czy na pewno tak swobodnie.

    > Oczywiscie ze sprawdzaja czy ja to ja. Ale w bardziej ludzki sposob. W
    > koncu, W USA nie ma obowiazku posiadania telefonu.

    jak wyzej,

    > Czy w Polsce jest obowiazek posiadania telefonu? A co jak telefon jest
    > zepsuty? Albo wykaczony z powodu nieplacenia rachunkow? Albo nei ma
    > zasiegu? Albo bateria sie wyladowala?

    idz sie wyspij bo marudny jestes.

  • 12. Data: 2013-08-15 04:25:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    A.L. wrote:

    > Fajnie. Ale ja dosyc czesto jestem w Polsce i wtedy amerykanski
    > telefon bedzie do niczego. Moj telefon komorkowy w Polsce nei dziala

    pretensje do samego siebie.
    polski telefon w ameryce bedzie ci dzialal bez pudła.

  • 13. Data: 2013-08-15 04:25:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    A.L. wrote:
    > On Thu, 15 Aug 2013 02:00:03 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Dziekuje za porady. Ale mnie interesuje czy jest w Polsce bank w
    > ktorym mozna robic przelewy nie posiadajac telefonu. Zalozmy pzrez
    > chwile, na roboczo, ze moja religia zabrania mi posiadania telefonu :)
    >
    > A.L.

    chyba wszystkie internetowe

  • 14. Data: 2013-08-15 05:04:31
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 14 Aug 2013 21:24:11 -0500, witek
    <w...@g...pl.invalid> wrote:

    >To po kiego grzyba podajesz numer telefonu, ktorego nie uzywasz.
    >Zmien numer telefonu.

    Dyc napisalem. Ten telefon ktory uzywam w Polsce jest do uzywania w
    Polsce. Ten telefon ktory uzywam w Ameryce jest do uzywanai w Ameryce

    >Tylko musisz sie pofatygowac do Polski umowę podpisać.

    Zaden problem. To sie rozumie samo pzrez sie. Z Citi tez podpisalem
    umowe w Polsce

    >No patrz amerykanski Citi ci sie nie podoba. Wszak Handlowy to jego
    >wlasnosc i zaloze sie, że to nie polska wierchuszka to wymysliła.

    Citi handlowy nic nei ma wspolnego z amerykanskim Citi o ile mi
    wiadomo

    >Taa, to sprobuj przelac kilka tysiecy z Bank of America, to sie
    >przekonasz czy na pewno tak swobodnie.

    Ja nie mam konat w Bank Of America. Mam w Chase

    Kiepska odpowiedz...

    A.L.

  • 15. Data: 2013-08-15 05:06:02
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 14 Aug 2013 21:25:14 -0500, witek
    <w...@g...pl.invalid> wrote:

    >pretensje do samego siebie.
    >polski telefon w ameryce bedzie ci dzialal bez pudła.

    fajniie. A ile je bede za te przyjemnosc placil? I jakiego musze meic
    providera w Ameryce zeby korzystac z polskiego telefonu? T-Mobile?
    Nie, aj dziekuje

    A.L.

  • 16. Data: 2013-08-15 05:17:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    A.L. wrote:

    > Dyc napisalem. Ten telefon ktory uzywam w Polsce jest do uzywania w
    > Polsce. Ten telefon ktory uzywam w Ameryce jest do uzywanai w Ameryce

    No to konta, w ktorym podales telefon, ktory uzywasz w Polsce uzywaj w
    Polsce.
    Jak chces go uzywac w Ameryce podaj telefon, który uzywasz w ameryce.

    Zrobiles odwrotnie a pretensje masz do banku.

    > Zaden problem. To sie rozumie samo pzrez sie. Z Citi tez podpisalem
    > umowe w Polsce

    > Citi handlowy nic nei ma wspolnego z amerykanskim Citi o ile mi
    > wiadomo

    taaa,
    tak sie po prostu nazwalo citi
    logo sobie tez pozyczylo, bo lezało na ulicy.
    Bajac to my a nie nas.

  • 17. Data: 2013-08-15 05:22:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    A.L. wrote:

    > fajniie. A ile je bede za te przyjemnosc placil?

    dopoki nikt nie zadzwoni i nie wysle smsa to nic.

    jak zadzwoni albo przysle smsa, to sie dowiedz tam gdzie masz telefon.
    W kazdym razie bez skarpetek nie zostaniesz.

    I jakiego musze meic
    > providera w Ameryce zeby korzystac z polskiego telefonu? T-Mobile?
    > Nie, aj dziekuje

    poplatales.

    bierzesz polski telefon z plus, era, orange, co tam chcesz, wlaczasz
    roaming, przywozisz do ameryki i sobie po prostu działa. moze byc nawet
    prepaid.

    na te pare smsow cie stac.

    w drugę stronę ni chuchu.
    amerykanskie operatory jak slyszą o roamingu w europie to jakby im nagle
    ktos jaja cegłą ścisnął.
    "nie da sie, nie mamy, nie rozumiem pytania, nie ma technicznie takiej
    mozliwosci bo to zagranica i tam telefon działać nie może itp itd."
    generalnie głupota totalna.

  • 18. Data: 2013-08-15 06:56:16
    Od: MK <m...@i...pl>

    A.L. <a...@a...com> Wrote in message:
> [...]
    > ktorym mozna robic przelewy nie posiadajac telefonu. Zalozmy pzrez
    > chwile, na roboczo, ze moja religia zabrania mi posiadania telefonu :)

    są takie banki gdzie używasz tokena, np. eurobank. Są takie gdzie
    dostajesz papierową kartę kodów, np. Nordea. jest mi też znane
    rozwiązanie gdzie kody przychodzą na maila.

    --
    pozdrawiam
    MK

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 19. Data: 2013-08-15 07:07:38
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2013-08-15 03:59, J.F. pisze:

    > mBank, ale uwazaj - oni juz ambitnie przechodza na hasla sms, juz
    > niektore rzeczy wymagaja telefonu, a przejscie na te hasla jest chyba
    > jednorazowe - potem juz sie nie wycofasz.
    >
    > Inteligo - ma karty kodow jednorazowych.

    Deutsche Bank takoż, ale wprowadzono właśnie opłatę za wysłanie nowej karty.

    > Credit Agricole - ma tokeny elektroniczne. Ale tez juz wprowadza hasla
    > SMS.

    Tokeny dalej funkcjonują, tyle że od października będzie opłata za ich
    używanie.

  • 20. Data: 2013-08-15 08:01:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-15 00:45, A.L. pisze:
    > Ale... Czy jest jakis inny bank gdzie takie NIEBYWALE SZTUKI jak
    > przelew pzrez internet moge dokonac bez takich cyrkow?

    Ta opcja potwierdzania jest możliwa do wyłączenia w Citi.

    --
    Liwiusz