    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Qrwa mac!
    Date: Sat, 17 Aug 2013 01:01:51 +0200

    On Fri, 16 Aug 2013 23:55:55 +0200, neoniusz <n...@j...org>
    wrote:
    > Jackowo?

    Nie miałem kontaktu z Polonia w ogóle a jeździłem po calym kraju.

    > Brednie. Moze jeszcze powiesz, ze coca-cola najpierw w polsce byla
    > dopiero pozniej w USA pozwolili, bo takie prawo?

    Przecież ja tego nie wymyśliłem, jakiś czas temu był dokument na
    Discovery dot. problemów regulacyjnych (np. takich, że operatorzy
    chcieli podzielić kraj między siebie, co powodowało absurdy, że
    komórka zarejestrowana w jednym stanie nie funkcjonowała w drugim
    itp) jakie były w USA przy wdrazaniu komórek. Obejrzyj, poczytaj :).
    Przecież oni do dziś płacą za przychodzące, a smsy nie można (było
    całkiem niedawno?) wysyłać swobodnie między wszystkimi operatorami
    jak u nas.

    Jak myślisz dlaczego AL nie wpadł na banalne rozwiązanie swojego
    prostego problemu czyli polski sim w roamingu u nich? Bo juz
    przywykł, że u nich często "niedasię" tego czy tamtego zrobić w
    prosty (dla nas) sposób.

    --
    Marek