  • 1. Data: 2002-02-24 07:42:23
    Temat: Pytanie o Swift Code?
    Od: <r...@p...onet.pl>

    Mam prośbę,
    Oczekuję na przekaz z zagranicy. Kontrachent pyta o mój SWIFT CODE do banku
    PEKAO SA I O/KRAKOW. Jeśli ktoś wie to proszę o odpowiedź. Dziekuję.
    Adam

  • 2. Data: 2002-02-24 10:23:34
    Temat: Re: Pytanie o Swift Code?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam prośbę,
    > Oczekuję na przekaz z zagranicy. Kontrachent pyta o mój SWIFT CODE do
    banku
    > PEKAO SA I O/KRAKOW. Jeśli ktoś wie to proszę o odpowiedź. Dziekuję.

    Poland Bank Pekao SA Warsaw PKOPPLPW

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 3. Data: 2002-02-24 12:37:27
    Od: Marcin Hyła <c...@r...org.pl>

    MK wrote:

    > Poland Bank Pekao SA Warsaw PKOPPLPW

    I/O Pekao w krakowie ma inny swift. Nie potrafię w tej chwili podać, ale
    ten jest oczywiscie _błędny_.

    marcin ha
    --
    Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl

  • 4. Data: 2002-02-24 12:44:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Hyła" <c...@r...org.pl> napisał w wiadomości

    > I/O Pekao w krakowie ma inny swift. Nie potrafię w tej chwili podać, ale
    > ten jest oczywiscie _błędny_.

    Hm, twierdzisz, ze nie dojdzie? Jesli tak to sie mylisza :). Oddzial
    oczywiscie miec miec swoj SWIFT CODE w tym przypadku by on wygladal tak
    PKOPPLPWKR1 [glowy nie dam, ale jestem prawie pewien ;) - w przypadku gdy
    oddzial nalezal do ktoregos z bankow wchlonietych przez Pekao moze byc inny]
    Jednakze wszystkie polecenia wyplaty wyslane na 'adres' centrali [PKOPPLPW]
    zostana prawidlowo zaksiegowane.

    Maciej

  • 5. Data: 2002-02-25 12:16:17
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Hm, twierdzisz, ze nie dojdzie? Jesli tak to sie mylisza :). Oddzial
    > oczywiscie miec miec swoj SWIFT CODE w tym przypadku by on wygladal tak
    > PKOPPLPWKR1 [glowy nie dam, ale jestem prawie pewien ;) - w przypadku gdy

    mozesz być 100% pewien :-)

    > oddzial nalezal do ktoregos z bankow wchlonietych przez Pekao moze byc inny]
    > Jednakze wszystkie polecenia wyplaty wyslane na 'adres' centrali [PKOPPLPW]
    > zostana prawidlowo zaksiegowane.

    Tak jest, dodam ze kod PKOPPLPW jest tez rownowazny PKOPPLPWXXX - znacza
    dokladnie to samo.

    ZN

  • 6. Data: 2002-02-26 01:48:00
    Od: <t...@p...onet.pl>

    >  Mam prośbę,
    > Oczekuję na przekaz z zagranicy. Kontrachent pyta o mój SWIFT CODE do banku
    > PEKAO SA I O/KRAKOW. Jeśli ktoś wie to proszę o odpowiedź. Dziekuję.

    Na 100% pewne, sprawdzone - PKOPPLPWKR1

    Pozdrawiam,
    PunTomas