  • Data: 2005-03-23 07:04:50
    Temat: Re: Pytanie o BIK
    Od: "Multic" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    --wbrew wszystkim wypowiadajacym sie w tym watku sadze, ze nie tylko nic w
    BIKu/ING nie wskorasz, ale na dodatek nie masz szans cokolwiek wskorac...

    > Oczywiscie nie znam tresci zapisu na twoj temat w BIKu, ale na podstawie
    tego co piszesz zakladam, ze BIK ma co najmniej dwie informacje na twoj
    temat:
    > 1. ze masz juz splacony ten kredyt
    > 2. ze podczas jego splacania raz nie splaciles raty w terminie.
    >
    > Obie te informacje SA PRAWDZIWE.
    > Nie masz ZADNEJ podstawy prawnej zeby zadac ich sprostowania, bo na jakie
    niby? Na falszywe?

    > IMHO twoj problem wogole nie lezy na styku Ty-ING-BIK.
    > Po prostu bank, w ktorym teraz chcesz wziac kredyt nie chce ci go
    udzielic. Nie wiem, czy maja jakis powod a zapis w BIKu traktuja jako
    wygodny pretekst zeby cie splawic, czy tez sa tacy bezmyslni, ze nie wdaja
    sie w interpretacje zapisu.

    ja to mysle, a nawet wiem, ze gdyby to bylo opoznienie ponizej 30 dni, to
    nie byloby problemu w BIK. Tylko opóznienia powyzej 30 dni moga zmienic
    status BIK na "watpliwy" i wówczas jest problem bo banki zwracaja uwage na
    statusy.
    wszystkie opóznienia ponizej 30 dni sa widoczne ale nie powoduja zmiany
    statusu.
    w wiekszosci banków mozna sie wytlumaczyc z problemów ujawnionych w raporcie
    BIK i kolejny kredyt uzyskac, warunek jest taki, ze wpadka byla jedna i
    kredyt z marnym statusem jest juz splacony.