  • Data: 2005-03-22 19:23:33
    Temat: Re: Pytanie o BIK
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Przemyslaw Frasunek" <v...@f...lublin.pl> napisal w wiadomosci
    news:86ll8hosvw.fsf@lagoon.freebsd.lublin.pl...

    > mam prosbe o rade odnosnie BIKu. W 2002 r. wzialem kredyt na
    > samochod w ING. Wszystkie raty splacalem terminowo, az do lipca 2004 r. W
    > lipcu zdarzyla mi sie wpadka: zlecenie stale "wyszlo" z mojego banku,
    > ale do ING juz nie dotarlo, z powodu zmiany formatu numeru
    > rachunku.

    Wbrew wszystkim wypowiadajacym sie w tym watku sadze, ze nie tylko nic w BIKu/ING nie
    wskorasz, ale na dodatek nie masz szans cokolwiek wskorac...

    Oczywiscie nie znam tresci zapisu na twoj temat w BIKu, ale na podstawie tego co
    piszesz zakladam, ze BIK ma co najmniej dwie informacje na twoj temat:
    1. ze masz juz splacony ten kredyt
    2. ze podczas jego splacania raz nie splaciles raty w terminie.

    Obie te informacje SA PRAWDZIWE.
    Nie masz ZADNEJ podstawy prawnej zeby zadac ich sprostowania, bo na jakie niby? Na
    falszywe?

    IMHO twoj problem wogole nie lezy na styku Ty-ING-BIK.
    Po prostu bank, w ktorym teraz chcesz wziac kredyt nie chce ci go udzielic. Nie wiem,
    czy maja jakis powod a zapis w BIKu traktuja jako wygodny pretekst zeby cie splawic,
    czy tez sa tacy bezmyslni, ze nie wdaja sie w interpretacje zapisu.

    --
    Pozdrowienia