  • 41. Data: 2004-05-28 15:30:32
    Temat: Re: Pytanie - CitiBank KK
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    news:c97edk$opt$1@news.onet.pl...

    > Owszem mógł. Ale czy Citi nie powinno dzwonić do klienta w takiej
    sytuacji?
    > Oczywiście z ich puntu widzenia najłatwiej jest zablokowac kartę.

    A czy ja pochwalalem zachowanie Citi? Dziwi mnie tylko fakt ze podczas
    wyjazdu zagranicznego, z nastawieniem ze dana karta bedzie dla mnie karta
    podstawowa nie biore ze soba numerow do banku w razie naglej sytuacji.

    --
    JaKi

  • 42. Data: 2004-06-02 19:54:36
    Od: "Tomasz" <n...@g...pl>

    > Za to kilka razy powtarzal ze jesli wyda sie ta karta 200 zl w przeciagu 3
    > miesiecy to citi odda nam 50 zl, czyli mamy na czysto od nich 20 zl.
    Zapytaj się czy wystawią Ci na to PIT-a ... bo końcu cos przecież zarobiłeś
    ? (chyba, że są dodatkowe opłaty które sa warte więcej niż 20 zł za 3
    miesiące)
    Czy jest to wogle dozwolone ?

    Tomasz
    <NOTO>