  • 1. Data: 2003-10-06 05:33:47
    Temat: Pulapka na studenta
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    Dzisiejsze Zycie Warszawy:

    http://www.zw.com.pl/apps/a/tekst.jsp?place=zw2_List
    News1&news_cat_id=9&news
    _id=23095

    Pomijam kwestie sytuacji gospodarczej i zwiazanej z nia problemow.
    Co myslicie o jednostronnej zmianie umow ?
    Przeciez jak dla mnie to lamanie prawa w bialy dzien, i co ? I nic.

    pozdrowienia
    MarcinP

  • 2. Data: 2003-10-06 08:08:14
    Temat: Re: Pulapka na studenta
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "MarcinP" <b...@p...onet.pl> writes:

    > Dzisiejsze Zycie Warszawy:

    ...pisze o banku, ktorego nie ma.

    MJ

  • 3. Data: 2003-10-08 11:23:26
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 6 Oct 2003 07:33:47 +0200, "MarcinP" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >Co myslicie o jednostronnej zmianie umow ?
    >Przeciez jak dla mnie to lamanie prawa w bialy dzien, i co ? I nic.

    IMHO jeśli bank odmówi przyjęcia raty, to należy złożyć ją do depozytu
    sądowego.
    Nie znam procedury (pewnie trzeba bank powiadomić, wysłać jakiś
    polecony itp.), ale może jakiś prawnik napisze.

    BTW: tłumaczenie, że opłata nie jest nieuczciwa, bo pokrywa koszty
    prowadzenia rachunku jest wyjątkowo idiotyczne.

    --
    Jarek Andrzejewski