  • 1. Data: 2002-04-26 10:08:07
    Temat: Przyszle przelewy
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Witam,

    Prosze o rozjasnienie pewnej prostej kwestii nt. przyszlych przelewow,
    kiedys o tym na grupie czytalem ale w tej masie wiadomosci znalesc cos
    tak ogolnego jest prawie niemozliwe.
    Otoz chodzi mi o taka kwestie: ustawiam sobie przyszly przelew na
    koncie A. Nie ma tam kasy, jednak na koncie B ustawiam przelew na
    konto A, z ta sama data. I teraz moje pytanko - czy jesli w banku
    prowadzacym konto A pierwsza sesja bedzie wczesniej (czyli nie bedzie
    srodkow do wykonania przelewu) to ten przelew bedzie jeszcze
    "probowal" wyjsc kolejnymi sesjami? Czy tez jak nie ma na pierwszej to
    przepada?
    Pozdrawiam
    Konrad

    --

    Tego nie znajdziesz w zadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 2. Data: 2002-04-26 12:41:23
    Temat: Re: Przyszle przelewy
    Od: "Rad'ek" <A...@p...fm>

    Uzytkownik "Konlin" <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > srodkow do wykonania przelewu) to ten przelew bedzie jeszcze
    > "probowal" wyjsc kolejnymi sesjami? Czy tez jak nie ma na pierwszej to

    zalezy od banku. w 99% przepada, gdyz przelewy zdefiniowane sa przewaznie
    realizowane podczas nocnego przetwarzania i wychodza pierwsza sesja elixiru.
    radek

  • 3. Data: 2002-04-26 15:20:04
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > srodkow do wykonania przelewu) to ten przelew bedzie jeszcze
    > "probowal" wyjsc kolejnymi sesjami? Czy tez jak nie ma na pierwszej to

    W LG gdy nie ma srodkow na przelew z data przyszla, czy tez jakies zlecenie
    stale - system podejmuje przez 5 kolejnych dni probe realizacji przelewu.

    Benito