  • 1. Data: 2002-10-14 08:43:44
    Temat: Przyszla NetK@rta :) io fortis
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Przyszla w piatek razem z CVV. Fajna :) Ladna - juz aktywowana :)

    BTW Nie zgadniecie ile w kochanym Fortisie na Marynarskiej wyplacalem z
    e-pakiertu z konta walutowego dolary... Bite 40 minut...

    Chcialem je zawiesc do Multibanku. Pare chwil dluzej a zamknalbym w cholere
    rachunek w Fortisie. Za dlugo myslalem, czy mam przy sobie jakis inny
    rachynek bankowy, zeby im podac.

    Zadzownilem jak Bog przykazal na infolinie - obsluga super. Pan sprawdzil w
    placowkach czy jest potrzebna suma do wyplaty. Ne Postepu nie bylo ale za to
    na Marynarskiej tak - oddzwonil, powiedzal.
    Podjechalem, mowie, ze chce wyplacic kase i aje dowod.
    Chwile zajelo sprawdzanie rachunku no i zaczela sie jazda. Mianowicie, ze to
    ePakiet i bedzie prowizja minimum 5 zl :)
    Ja ekhem. Powiedzialem, ze ok, ale nie chce mi sie pisac pozniej reklamacji
    i niech sobie Pan sprawdzi w TOiPie (przydaje sie czasem pbb ;)

    No to on mi pokazuje strone WWW z ePakietem - gdzie sa te oplaty - mowie mu,
    zeto dotyczy zlotowek - a przeciez karta nie wyciagne w Polsce dolarow :)
    Mialem podpierac sie juz casusem Millennium ;)
    Mowie jednak, ze no to jak - wplacilem a teraz wyplacic nie mam jak?
    Wkoncu po debatach w pokoiku obok, telefonach - dostalem kase w lape :)

    Uffff - kocham Fortisa za ePakiet :)

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-10-14 10:05:09
    Temat: Re: Przyszla NetK@rta :) io fortis
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > Przyszla w piatek razem z CVV. Fajna :) Ladna - juz aktywowana :)

    co za Netkarta? nic o takiej w Fortisie nie slyszalem
    - czyzby wreszcie dali ci VC ?
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-10-14 13:53:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > co za Netkarta? nic o takiej w Fortisie nie slyszalem
    > - czyzby wreszcie dali ci VC ?

    Niee - Netkarta to w Multi :)