eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzymusowe ponowne aktywacje i przerwy w korzystaniu z karty › Re: Przymusowe ponowne aktywacje i przerwy w korzystaniu z karty
  • X-Received: by 2002:a25:e791:: with SMTP id e139mr4391139ybh.99.1603386296436; Thu,
    22 Oct 2020 10:04:56 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:e791:: with SMTP id e139mr4391139ybh.99.1603386296436; Thu,
    22 Oct 2020 10:04:56 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-grou
    ps.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 22 Oct 2020 10:04:56 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <rms85s$kjf$1@gioia.aioe.org>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=5.172.255.191;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 5.172.255.191
    References: <rmrrte$dta$1@gioia.aioe.org>
    <9...@g...com>
    <rms85s$kjf$1@gioia.aioe.org>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: Przymusowe ponowne aktywacje i przerwy w korzystaniu z karty
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Thu, 22 Oct 2020 17:04:56 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:653639
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 22 października 2020 17:23:44 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:
    > W dniu 2020-10-22 o 14:30, Dawid Rutkowski pisze:
    >
    > > Ale fajowe jest to, że odblokowanie płatności pikaczem "starą" kartą można zrobić
    wsadzając kartę do czytnika. Tzn. tak zrozumiałem - więc czy tak jest, czy na
    "starej" karcie pozostają tylko płatności z chipa?
    >
    > Cały czas nie przyszła do mnie nowa karta. W gdyby nie to, że aktywnie
    > skontaktowałem się z bankiem, to w ogóle bym nie wiedział o istnieniu
    > nowej karty. Zresztą nikt nie wie, czy ona w ogóle istnieje, czy też
    > tylko "w systemie" zmienił się bit sygnalizujący, że zaczyna się
    > przygotowanie do jej wydania. Dotychczasowa karta ma ciągle ponad
    > miesiąc ważności przed sobą.
    >
    > Po tym jak zaczęły się problemy z płaceniem posiadaną kartą bank
    > najpierw mnie poinformował, że karta jest już nieaktywna i zdziwił się
    > dlaczego chcę płacić dotychczas posiadaną kartą, a nie nową (której nie
    > otrzymałem do tej pory). Potem zaczął plątać i poinformował, że mam
    > odebrać nową kartę i aktywować ją przez wsunięcie czipem do czytnika w
    > sklepie lub do bankomatu i wpisanie kodu PIN. Ponieważ nie otrzymałem
    > nowej karty, to wsunąłem do czytnika dotychczasową kartę, wpisałem PIN i
    > zadziałało. Od tej pory powróciła możliwość płacenia zbliżeniowego kartą
    > plastikową. Nie powróciła możliwość płacenia smartfonem przez Apple
    > Wallet NFC. Bank sam nie wie, czy wysłał, czy nie wysłał jeszcze do mnie
    > nową kartę. Zdaniem infolinii posiadana przeze mnie karta jest już
    > nieaktywna.

    Opisałeś sytuację z mBąka czy z żubra?
    Jeśli mBąk, to zamów sobie drugą kartę (jak masz visę, to zamów mc, jak masz mc to
    zamów visę) do tego rachunku - i tą kartę od razu będziesz mógł dodać do apple pay.
    Obecną wg uznania możesz zastrzec lub poczekać.
    mBąk zwykle wysyła odnowione karty w miesiącu poprzedzającym koniec ważności. Ale do
    mnie kiedyś odnawiana visa z mBąka nie dotarła, dopiero nowa po zastrzeżeniu
    poprzedniej.

    Zaś te karty to nie visa electron i maestro, tylko visa debit (mBąk) i mc debit (żubr
    - no chyba że naprawdę jeszcze masz maestro).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1