  • 1. Data: 2014-05-22 09:47:52
    Temat: Przestroga - mieli na lokacie 30 tys. - zostalo im 2 tys.
    Od: "Vikku" <B...@w...pl>

    Starsi Państwo na dwóch lokatach umieścili przeszło 30 tys. zł. Miał być
    wysoki zysk, zostało... 2 tys.
    Zgadnijcie o co chodzi i kto zrobił tak ludzi na szaro?
    http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35636,16005
    832,Na_dwoch_lokatach_umiescili_przeszlo_30_tys__zl_
    _Zostalo___.html

    Ciekawe czym to się skończy?
    Czemu kary nie wynoszą np. straty ludzi x 20. Może to nauczy Getiny i inne
    twory pewnego Pana, że nie można budować trwałego biznesu na kombinowaniu.

  • 2. Data: 2014-05-22 10:26:57
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    "Vikku" <B...@w...pl> Wrote in message:
    > Starsi Państwo na dwóch lokatach umieścili przeszło 30 tys. zł.

    Czy byłbyś łaskaw nie powielać przeinaczeń "dziennikarza"? Przede
    wszystkim, to nie były lokaty.

    --
    Jacek Midura

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 3. Data: 2014-05-22 11:04:51
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-05-22 10:26, Jacek Midura pisze:

    > Czy byłbyś łaskaw nie powielać przeinaczeń "dziennikarza"? Przede
    > wszystkim, to nie były lokaty.

    Pewnie na 100% sprzedawca mówił o tym 'lokata z ubezpieczeniem'

    --
    Pete

  • 4. Data: 2014-05-22 12:17:05
    Od: "Vikku" <B...@w...pl>

    Jacek, byłbyś łaskaw poczytać w necie nt. lokat, które są omawiane w podanym
    artykule?
    Poszukaj trochę w necie faktów nt. czy to tylko te 2 osoby tak się
    przejechały czy tysiące a może dziesiątki tysięcy.
    Pamiętaj: bank to ponoć instytucja publicznego zaufania. I przez takie fakty
    ludzie na telefon z każdego banku reagują - coraz częściej - wrogością.

    ps. Działalność Getin Holding to temat na osobną dyskusję.
    Poszukaj w necie zadowolonych Klientów ;-)

  • 5. Data: 2014-05-22 16:30:51
    Od: "Ianus" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Vikku" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >ps. Działalność Getin Holding to temat na osobną dyskusję.
    >Poszukaj w necie zadowolonych Klientów ;-)

    Ja korzystam z ich usług klika dobrych lat i jestem zadowolony.

    JS

  • 6. Data: 2014-05-22 21:53:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    jakie znowu lokaty?

    Pareto nie jest żadną lokatą bankową, to wieloletni program inwestycyjny

    "ulegliśmy namowom"

    gość ma 67 lat i zdecydował się na 15-letni program oszczędnościowy?

    poza tym ww. wymaga comiesięcznych wpłat! ani słowa o tym w tekście,
    autor opisuje coś o czym bladego pojęcia nie ma!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2014-05-22 22:32:19
    Od: Adam <b...@a...pl>

    W dniu 22-05-2014 21:53, RobertS pisze:

> [...]
    >
    > poza tym ww. wymaga comiesięcznych wpłat! ani słowa o tym w tekście,
    > autor opisuje coś o czym bladego pojęcia nie ma!

    Nie zmienia to faktu, że instytucje bankowe kombinują coraz więcej, jak
    zrobić w trąbę przeciętnego Kowalskiego. Bo co im kto zrobi? Była umowa?
    Była. Przeczytał? Nie do końca, więc sam sobie winien. Ale że te umowy
    są konstruowane tak żeby ogłupić i być trudne do zrozumienia to już mało
    istotne. Najlepiej olać banki i ich "promocje i super okazje". Niech
    sobie wsadzą je w buty. To samo z "super okazjami" przez telefon z
    innych instytucji. Nikt nie zadzwoni z propozycją korzystną dla klienta
    - ona ma być korzystna dla firmy. Ściema na całego. Amen.

  • 8. Data: 2014-05-22 23:01:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 22.05.2014 22:32, Adam pisze:

> [...]
    > są konstruowane tak żeby ogłupić i być trudne do zrozumienia to już mało
    > istotne. Najlepiej olać banki i ich "promocje i super okazje". Niech

    Bank Pocztowy posuwa się już do takiego skurwysyństwa, że w umowie
    podmienia nazwę produktu na bardzo podobną ale istotnie odmienną od
    zamawianego.

  • 9. Data: 2014-05-22 23:36:56
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Bank Pocztowy posuwa się już do takiego skurwysyństwa, że w umowie
    > podmienia nazwę produktu na bardzo podobną ale istotnie odmienną od
    > zamawianego.

    taki przypadków jest niestety więcej, a strategia lwa w ING, lokaty w
    PKO BP (procent dotyczył 18 a nie 12 miesięcy)..

    czytać, czytać, czytać regulaminy, TOiP, OWU i inne!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2014-05-23 02:00:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > taki przypadków jest niestety więcej, a strategia lwa w ING, lokaty w
    > PKO BP (procent dotyczył 18 a nie 12 miesięcy)..
    >
    > czytać, czytać, czytać regulaminy, TOiP, OWU i inne!

    Po kilku wizytach w expanderze, homebrokerze itp uwazam, ze to sa zwykłe
    organizacje przestepcze w garniturkach.
    Sposób namawiania, niedopowiadania, przeinaczania, wreszcie obiecywania
    jest niesamowity.
    Nie wiem jak teraz bo od dwoch lat juz ich sobie odpusciłem.