  • 1. Data: 2008-03-12 20:32:39
    Temat: Przeniesienie karty z BPH do Pekao czyli jak stracić klienta
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    Poszedłem dziś do Pekao, do którego chcąc nie chcąc trafiłem z byłą kartą
    BPH. Chciałem wydobyć od nich jakiś pakiet aktywacyjny w celu dostępu do
    Pekao24. Okazało się, że będzie to możliwe po migracji mojego oddziału,
    czyli dopiero za 2 miesiące.
    No cóż - myślę sobie - powiedzmy, że można poczekać.

    Ale w naiwności spytałem o podniesienie limitu na karcie. No to dowiedziałem
    się, że skoro nie mam u nich ROR, to muszę złożyć normalny wniosek wraz z
    zaświadczeniem o zarobkach. Pytam - a nie można na podstawie historii,
    przecież tam wszystko widać, limit jest za mały. Ale nie da się.

    A prezes w wywiadzie twierdził, że będą mieli "pakiet powitalny" dla nowych
    klientów. Widocznie nie dla wszystkich. Albo "nieco" za późno ten pakiet się
    pojawi...

    P.S.
    Gdzie mają teraz jakąś dobrą ofertę na Mastercard? Oprocentowanie bez
    znaczenia, przelewów z karty nie musi być; aby był sensowny podgląd przez
    Internet i karta autoryzowana podpisem.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 2. Data: 2008-03-12 20:42:30
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Mar, 21:32, Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl> wrote:

    > Gdzie mają teraz jakąś dobrą ofertę na Mastercard? Oprocentowanie bez
    > znaczenia, przelewów z karty nie musi być; aby był sensowny podgląd przez
    > Internet i karta autoryzowana podpisem.

    Lukasbank mastercardOnetpl
    Citi Srebrna KK mastercard lub visa
    polbank....hmmm.....no ale daj spokoj z tym internetem, ile mozna na
    glupoty sie gapic - oczy ci odpoczna.

  • 3. Data: 2008-03-12 20:44:13
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło"
    > Gdzie mają teraz jakąś dobrą ofertę na Mastercard? Oprocentowanie bez
    > znaczenia, przelewów z karty nie musi być; aby był sensowny podgląd
    > przez Internet i karta autoryzowana podpisem.

    takiego MC bez RORa mam w ING - podgląd darmowy jest jak zoałożysz sobie
    konto oszczędnościowe OKO - dla niego jest podgląd a karty podłączają
    przy okazji
    MC działa na podpis i uwzgledniali (nie wiem jak dzis) przeniesienie z
    innego banku
    *** blad ***

  • 4. Data: 2008-03-12 20:58:54
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Mar, 21:32, Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl> wrote:

    > A prezes w wywiadzie twierdził, że będą mieli "pakiet powitalny" dla nowych
    > klientów.

    A to mi sie jeszcze przypomniala przerobka reklamy BPH krazaca w
    necie :)))

    http://pl.youtube.com/watch?v=CfbBlGXgKQo

  • 5. Data: 2008-03-12 21:29:42
    Od: "kylo" <k...@w...pl>

    >A to mi sie jeszcze przypomniala przerobka reklamy BPH krazaca w
    necie :)))

    tyle, że tu chodzi o pekoa sa

  • 6. Data: 2008-03-12 21:34:14
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Mar, 22:29, "kylo" <k...@w...pl> wrote:

    > necie :)))
    >
    > tyle, że tu chodzi o pekoa sa

    Wiem.
    Ale idealnie pasuje "pakiet powitalny" do potraktowania autora watku.

  • 7. Data: 2008-03-12 21:38:56
    Od: k...@p...onet.pl

    [...]

> [...]
    > Gdzie mają teraz jakąś dobrą ofertę na Mastercard? Oprocentowanie bez
    > znaczenia, przelewów z karty nie musi być; aby był sensowny podgląd przez

    Nie wiem o jaki limit ci chodzi, ale gdybym się starał o MC, to zaryzykowałbym
    mille i citi oraz bzwbk (w tej kolejności)

  • 8. Data: 2008-03-13 10:04:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sławomir Szyszło" 47d83e1a$...@n...home.net.pl

    > [..] aby był sensowny podgląd przez Internet

    IMO nigdzie.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 9. Data: 2008-03-13 15:59:12
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > Nie wiem o jaki limit ci chodzi, ale gdybym się starał o MC, to
    > zaryzykowałbym
    > mille i citi oraz bzwbk (w tej kolejności)

    bank millennium ma oplate za ubezpieczenie karty 2,99 albo od kwietnia
    wiecej,
    jako jedyny chyba bank pobiera opłate za ubezp. kk

  • 10. Data: 2008-03-13 17:30:38
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-03-12 21:32, Sławomir Szyszło stwierdził, że:
    > Gdzie mają teraz jakąś dobrą ofertę na Mastercard? Oprocentowanie bez
    > znaczenia, przelewów z karty nie musi być; aby był sensowny podgląd
    > przez Internet i karta autoryzowana podpisem.

    Jeśli byłeś zadowolony z BPH, to najprościej będzie tam po prostu wrócić.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,