  • 1. Data: 2015-06-21 14:58:47
    Temat: Przelewy24 to ..ujnia.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Chciałem doładować kartę prepaid BZWBK w sobotę, a nie mam konta w
    BZWBK. Na swojej stronie logowania BZWBK poleca natychmiastowe
    doładowania poprzez Przelewy24
    https://www.centrum24.pl/prepaid/index?index=1491#
    Przelałem kasę na kartę w sobotę o 9.50 rano z T-Mobile przez
    Przelewy 24. Jest niedziela godz. 15.00 i ch..nia a nie doładowanie.
    Kasa poszła w kosmos.

    NIE POLECAM!

  • 2. Data: 2015-06-21 18:01:25
    Temat: Re: Przelewy24 to ..ujnia.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" mm6ce9$onl$...@n...news.atman.pl

    > NIE POLECAM!

    Czasami idzie, czasami nie -- trudno zgadnąć, od czego to zależy.
    [ale łatwo zgadnąć, że opiekę nad tym systemem sprawuje jakiś
    ,,prawnik z Białegostoku'', czyli ,,dziecko neostrady'']

    Nieprzewidywalna sytuacja.
    [jedynie można przewidzieć nieprzewidywalny skutek?]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2015-06-22 09:08:27
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 21 Jun 2015 14:58:47 +0200, wiatrak <w...@y...pl> wrote:
    > Chciałem doładować kartę prepaid BZWBK w sobotę, a nie mam konta w
    > BZWBK.

    A czy napewno doładowania prepaid BZWBK "działają" w weekendy? Bo na
    przykład karty mBanku można doładować tylko w dni robocze 8-17 czy
    jakoś tak. Doładowanie w weekend będzie widoczne dopiero w
    poniedziałek....

    --
    Marek

  • 4. Data: 2015-06-22 10:34:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Przelałem kasę na kartę w sobotę o 9.50 rano z T-Mobile przez
    > Przelewy 24. Jest niedziela godz. 15.00 i ch..nia a nie doładowanie.

    Wszystko sie moze zdarzyc ... ale czy na pewno BZ zawinil ?
    No chyba ze miales na mysli Dialcom24

    Oczywiscie zajrzales wczesniej na
    https://www.pay24.pl/index/banki/pa/prepaidwbk
    https://www.pay24.pl/index/czas/pa/prepaidwbk

    (cala doba ... bez 4 h :-)

    J.

  • 5. Data: 2015-06-22 15:35:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 21 Jun 2015 14:58:47 +0200, w <mm6ce9$onl$1@node1.news.atman.pl>, wiatrak
    <w...@y...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Przelałem kasę na kartę w sobotę o 9.50 rano z T-Mobile przez
    > Przelewy 24. Jest niedziela godz. 15.00 i ch..nia a nie doładowanie.

    Opiszę swoją sytuację z przelewy24.pl.
    Kupowałem coś w jakimś sklepie, transfer przez przelewy24 (płatność KK z
    Getinu/OpenFinance - Keep It Simple).
    Płatność nie przechodzi (już nie pamiętam komunikatu, ale jakiś dosyć
    enigmatyczny był).
    Piszę do przelewy24 podając id transakcji i takie tam.
    W rewanżu dostaję odpowiedź, że mam sobie sam pisać do jakiegoś "skrill
    moneybookers" (pewnie Cypr...) i tam dowiadywać się, bo oni są tylko
    pośrednikiem (w domysle: dają tylko jakiś interface webowy do tego "skrill").

    Ze skrilla oczywiście zero odpowiedzi.

  • 6. Data: 2015-06-22 15:42:08
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Oczywiscie zajrzales wczesniej na
    > https://www.pay24.pl/index/banki/pa/prepaidwbk
    > https://www.pay24.pl/index/czas/pa/prepaidwbk
    >
    > (cala doba ... bez 4 h :-)

    Zajrzałem.

    Przelew dotarł w poniedziałek około południa. Zlecenie w sobotę rano. Na
    wała były mi te przelewy24 ?

    W poniedziałek koło południa to mogłem sobie sam doładować bez ich udziału.

  • 7. Data: 2015-06-22 16:44:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" mm93bv$k68$...@n...news.atman.pl

    > Na wała były mi te przelewy24 ?

    To problem ogólny w Polsce -- i w RP, i (tym bardziej) w PRLi.
    Mylenie usługodawcy z usługobiorcą. Na szczęście banki są
    pod tym względem najlepsze. (albo na nieszczęście, skoro
    i najlepszym przytrafia się...)

    Ogólnie w Polsce bardzo często ,,usługodawca'' domaga się
    od usługobiorcy korzystania z usług. ;) Ktoś, mając sklep,
    chce, aby u niego kupowano, i to nawet/także te dobra,
    których kupujący nie potrzebują. :)

    Niedawny strajk ,,humanistów'' z ich płaczem o pieniądze/dofinansowanie
    zakłada, iż naród (polski czy sowiecki, bądź księżycowy) potrzebuje kultury
    tworzonej przez tychże ,,humanistów''. Taki CKNorwid nie majaczył
    o niedofinansowaniu, ale pisał, wydawał, sprzedawał i żył. :)

    I zapewne miał świadomość tego, iż dawanie pieniędzy przygłupom
    obniży możliwości nabywcze ludzi rozumiejących poezję. :) W efekcie
    taki Norwid wpływał (swą poezją, i nie tylko swa poezją) na świat
    tak, aby mądrzy/rozumni byli bogaczami.

    Przed trzydziestu laty czekałem cały tydzień głównie nie na mszę
    niedzielną, ale na koncert w filharmonii (wakacje były pod tym
    wzglądem inne) ale dziś nie stać mnie na bilety do filharmonii.
    To efekt rozdawnictwa (komunistycznej polityki) i zarazem
    jedna z przyczyn ogólnego ,,niedofinansowania'' kultury.

    [na razie nie można bezkarnie pisać o tych, którzy śpią w teatrach...]

    -=-

    BZWBKKBSg (mniemam, że o tym banku mowa w tym wątku) czyta nas
    uważnie. Może weźmie do swego serca (czy banki mają serca?)
    uwagi dotyczące tej natychmiastowości...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2015-06-22 18:45:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >tworzonej przez tychże ,,humanistów''. Taki CKNorwid nie majaczył
    >o niedofinansowaniu, ale pisał, wydawał, sprzedawał i żył. :)

    Czasy byly inne, telewizji nie bylo, kina nie bylo, internetu nie
    bylo, poezja byla w modzie.
    A ty kiedy ostatnio kupiles jakis tomik poezji ? :-)

    Nuty do fortepianu, bilety do opery, teatru itp :-)

    >Przed trzydziestu laty czekałem cały tydzień głównie nie na mszę
    >niedzielną, ale na koncert w filharmonii (wakacje były pod tym
    >wzglądem inne) ale dziś nie stać mnie na bilety do filharmonii.

    A na tablet cie stac :-P

    J.

  • 9. Data: 2015-06-22 23:08:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 55883bbf$0$2188$6...@n...neostrada.pl

    > A ty kiedy ostatnio kupiles jakis tomik poezji ? :-)

    Gdy miałem pieniądze. Pisałem -- Norwid by dbał (choćby
    swoją poezją) o to, aby ludzie znający się na poezji mieli
    pieniądze, nie analfabeci. Dziś pieniądze mają tylko
    ,,dofinansowywani''. Ja zacząłem zarabiać pracą, zanim
    skończyłem 10 rok życia. A zanim skończyłem podstawówkę
    (zanim skończyłem 14 lat) prowadziłem księgowość na
    własny użytek -- wówczas nie wiedziałem o potrzebie
    płacenia podatków, gdyż był komunizm.

    Obecnie kultura stacza się do rynsztoka -- taki 'Tom N' nawet
    pisać nie umie. Biedaczysko chciał coś napisać w sąsiednim
    wątku, ale nie starczyło mu możliwości/umiejętności. Tak
    jest dlatego, że ludzie nie są wynagradzani za pracę, ale
    za cwaniactwo, przez co uczą się tylko cwaniactwa.

    Najwyraźniej prawdę mówi Rydzyk o rzekomo wykształconych
    ludziach, którzy dukają pojedyncze słowa i z trudem
    składają proste zdania...

    > A na tablet cie stac :-P

    Tak -- pół tysiąca plnów po odliczeniach podatkowych.
    W zestawieniu z zyskami -- jest to jeden z najkorzystniejszych
    zakupów. Niestety dopada go coraz szybciej depresja. ;) Jest ona
    efektem nie tylko chemii, ale i elektroniki, gdyż różne ładowania
    dają różne efekty. Mam wiele różnych dziur USB i wiele różnych
    przewodów USB oraz dwa różne zasilacze z wtyczkami koncentrycznymi,
    dlatego mogę ładować tablet na wiele sposobów. Różne ładowania (są
    do tego wykresy -- rzecz jasna) dają różne czasy rozładunku...

    -=-

    JF -- jak to jest? Znam Cię od dawna i widzę, że głupiejesz w oczach.
    Mnie grupy dyskusyjne uczą/rozwijają, Ciebie zaś -- ogłupiają? To samo
    środowisko w tym samym czasie wywiera tak odmienny wpływ na różne osoby?

    [,,czuję'', że odpowiedź jest zawarta w tym poście...
    zupełnie nieświadomie jej udzieliłem...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'