  • 1. Data: 2003-05-20 11:40:19
    Temat: Przelewy w mBanku
    Od: "tomek" <t...@i...pl>

    Miałem ostatnio niemiłą niespodziankę. Chciałem dokonać przelewu z mBanku na
    rachunek w Pekao SA. Po wpisaniu nr rachunku system prawidłowo wykrył go
    jako rachunek w Pekao, jednak po kilku dniach w historii znalazłem
    informację, że przelew nie został zrealizowany z powodu niewłaściwego
    formatu rachunku. Jak to możliwe, skoro system prawidłowo zidentyfikował
    bank, to dlaczego został przelew został odrzucony??? Jak tak dalej pójdzie
    to będę musiał iść do oddziału Pekao i tam załatwić sprawę - mimo długich
    kolejek i tak będzie szybciej...

  • 2. Data: 2003-05-20 11:45:23
    Temat: Re: Przelewy w mBanku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    tomek wrote:
> [...]
    > odrzucony??? Jak tak dalej pójdzie to będę musiał iść do oddziału
    > Pekao i tam załatwić sprawę - mimo długich kolejek i tak będzie

    Tez mialem cos takiego, ale w MultiBanku.
    Pekao SA najprawdopodobniej (tak bylo w moim przypadku) zmienil ten
    numer rachunku na zgodny z NRB. Dowiedz sie o nowy i pojdzie bez
    problemu.

  • 3. Data: 2003-05-20 12:07:12
    Od: "tomek" <t...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:bad4hn$slq$1@news.onet.pl...

    > Tez mialem cos takiego, ale w MultiBanku.
    > Pekao SA najprawdopodobniej (tak bylo w moim przypadku) zmienil ten
    > numer rachunku na zgodny z NRB. Dowiedz sie o nowy i pojdzie bez
    > problemu.

    Dzięki, ale to i tak niestety wiąże się z odwiedzeniem placówki kochanego
    Pekao

    No cóż, nie chcem, ale muszem.

  • 4. Data: 2003-05-20 12:50:07
    Od: "Grzegorz" <g...@U...pl>

    > Dzięki, ale to i tak niestety wiąże się z odwiedzeniem placówki kochanego
    > Pekao
    >
    > No cóż, nie chcem, ale muszem.

    A co to za bank, w ktorym nie ma telefonow?
    Nie stac ich?

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 5. Data: 2003-05-20 17:50:05
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    tomek <t...@i...pl> wrote:
> [...]
    > to będę musiał iść do oddziału Pekao i tam załatwić sprawę - mimo długich

    Bo Pekao sobie zmieniło numerki. Do końca czerwca obiecało, że będzie
    honorować i stare. Ale Pekao obiecuje różne rzeczy.

    Zdobądź nowy numer kont i przelej.

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2003-05-21 07:33:11
    Od: k...@w...pl

    > Bo Pekao sobie zmieniło numerki. Do końca czerwca obiecało, że będzie
    > honorować i stare. Ale Pekao obiecuje różne rzeczy.

    tyle, że to nie Pekao obiecało...
    to jest odgórne rozporządzenie prezesa NBP, banku MUSZĄ honorować oba rodzaje
    numerów do końca czerwca 2004

    a Pekao jak zwykle wie lepiej...

    Polecam:
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/multiarticle.html?a
    rticle_id=608367

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 7. Data: 2003-05-21 08:52:42
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    k...@w...pl <k...@w...pl> wystukal(a) :

    > tyle, że to nie Pekao obiecało...
    > to jest odgórne rozporządzenie prezesa NBP, banku MUSZĄ honorować oba
    > rodzaje numerów do końca czerwca 2004

    Nie _musza_ ale _moga_ - to jest roznica

    > a Pekao jak zwykle wie lepiej...

    ... od Ciebie :-)

    > Polecam:
    > http://www.bankier.pl/wiadomosci/multiarticle.html?a
    rticle_id=608367

    Czytanie ze zrozumieniem sie klania

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 8. Data: 2003-05-25 12:15:21
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    tomek wrote:
> [...]

    Gwoli scislosci: tutaj mBank niczemu nie jest winny, przelew został
    zrealizowany zgodnie z Twoją dyspozycją. Każdy system musi przyjąć
    zlecenie, o ile na etapie przyjmowania nie ma przesłanek które to
    uniemożliwiają (brak środków, nieistniejący numer rozliczeniowy banku
    itp.).
    A czemu Pekao to odesłało, to już ich brocha.
    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl