  • Data: 2020-08-08 17:15:17
    Temat: Re: Przelew z data przyszla - które banki kiedy obciazaja?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak żyć?

    Trzeba posadzić kilka biurw bankowych bo KŁAMSTWO w papierach co do
    faktycznej daty przelewu POWINNO BYĆ Z CAŁĄ SUROWOŚCIĄ KARANE.

    Niby że ja oszołom bo nie mogłem sobie w niedzielę wydrukować
    potwierdzenia przelewu?

    Ale to może powodować poważne skutki prawne i finansowe dla klientów.

    Dlaczego BANKI KŁAMIĄ?

    Jak nie księgują w łikendy bo komputery "odpoczywają"

    To niech nie realizują tych przelewów jak odpoczywają

    To odpoczywają czy nie odpoczywają? ;-)