  • Data: 2018-01-06 15:09:52
    Temat: Re: Przelew własny w nowym systemie transakcyjnym Aliora
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-06 o 12:50, Tomaszek pisze:

    > Tak jak się spodziewałem:) I to jest podstawowy powód, dla którego mimo
    > tego, że poinformowali mnie już wszystkimi możliwymi kanałami, że mogę
    > się przesiąść na nowy system, to ja jakoś tego nie chce zrobić:)
    >
    > Masz jakieś inne uwagi co do funkcjonowania nowego systemu. Więcej
    > różnić, o których nie przeczytam na ich lukrowanej stronie www? :)

    Jedyne co mi się przypomina, to znikła opcja do tworzenia zlecenia stałego.
    W nowym, zlecenie stałe tworzy się definiując zwykły nowy przelew, ale w
    opcjach dodatkowych tego przelewu trzeba zaznaczyć opcję 'Powtarzaj'.
    Ale uwaga!
    Tam się ustawia datę kolejnego i następnych przelewów. Bo ten, który
    właśnie tworzymy też wyjdzie jako przelew zwykły.

    Mam nadzieję, że jasno napisałem.

    --
    Pete