  • 1. Data: 2018-01-05 16:06:09
    Temat: Przelew własny w nowym systemie transakcyjnym Aliora
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Witam,

    Czy ktoś potrafi w nowym systemie transakcyjnym Aliora czyli logując się
    tutaj: https://system.aliorbank.pl/sign-in zrobić przelew między
    rachunkami własnymi w Aliorze? W starym systemie można było zrobić taki
    przelew bez definiowania odbiorcy. A w nowym nie widzę jakiej opcji.

    pozdrawiam,
    Bogdan B.

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2018-01-05 16:10:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-01-05 o 16:06, Bogdan B. pisze:
> [...]
    > rachunkami własnymi w Aliorze? W starym systemie można było zrobić taki
    > przelew bez definiowania odbiorcy. A w nowym nie widzę jakiej opcji.

    Płatności -> Nowa płatność -> klik na Przelew krajowy -> wybierasz
    Przelew własny.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2018-01-05 16:24:10
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    W dniu 2018-01-05 o 16:10, Pete pisze:

    > Płatności -> Nowa płatność -> klik na Przelew krajowy -> wybierasz
    > Przelew własny.

    Dziękuję bardzo, jak zawsze można liczyć na grupowiczów.
    W rewanżu opowiem, że dezinfolinia zapytana gdzie to jest oświadczyła po
    namyśle, że nowy system jest nowy, jeszcze niedorobiony i możliwe że nie
    ma takiej opcji :-)

    ---
    Avast.

  • 4. Data: 2018-01-06 12:50:32
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    W dniu 2018-01-05 o 16:24, Bogdan B. pisze:
    > W rewanżu opowiem, że dezinfolinia zapytana gdzie to jest oświadczyła po
    > namyśle, że nowy system jest nowy, jeszcze niedorobiony i możliwe że nie
    > ma takiej opcji :-)

    Tak jak się spodziewałem:) I to jest podstawowy powód, dla którego mimo
    tego, że poinformowali mnie już wszystkimi możliwymi kanałami, że mogę
    się przesiąść na nowy system, to ja jakoś tego nie chce zrobić:)

    Masz jakieś inne uwagi co do funkcjonowania nowego systemu. Więcej
    różnić, o których nie przeczytam na ich lukrowanej stronie www? :)

    Jesteś przesiedleńcem z BPH czy natywnie w Aliorze?

    --
    t0maszek

  • 5. Data: 2018-01-06 15:09:52
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-01-06 o 12:50, Tomaszek pisze:

> [...]
    >
    > Masz jakieś inne uwagi co do funkcjonowania nowego systemu. Więcej
    > różnić, o których nie przeczytam na ich lukrowanej stronie www? :)

    Jedyne co mi się przypomina, to znikła opcja do tworzenia zlecenia stałego.
    W nowym, zlecenie stałe tworzy się definiując zwykły nowy przelew, ale w
    opcjach dodatkowych tego przelewu trzeba zaznaczyć opcję 'Powtarzaj'.
    Ale uwaga!
    Tam się ustawia datę kolejnego i następnych przelewów. Bo ten, który
    właśnie tworzymy też wyjdzie jako przelew zwykły.

    Mam nadzieję, że jasno napisałem.

    --
    Pete

  • 6. Data: 2018-01-06 15:26:56
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 06.01.2018 o 15:09, Pete pisze:
    > Ale uwaga!
    > Tam się ustawia datę kolejnego i następnych przelewów. Bo ten, który
    > właśnie tworzymy też wyjdzie jako przelew zwykły.

    Alior się skończył, najpierw zrezygnowano z 10-ciu darmowych przelewów
    szybkich w miesiącu, a teraz znacznie pogorszył się interfejs webowy.

  • 7. Data: 2018-01-06 16:49:44
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    W dniu 2018-01-06 o 15:09, Pete pisze:
> [...]
    > Tam się ustawia datę kolejnego i następnych przelewów. Bo ten, który
    > właśnie tworzymy też wyjdzie jako przelew zwykły.

    Tak, jasno. Z tego nie korzystałem, ale dzięki za informacje.

    --
    t0maszek

  • 8. Data: 2018-01-06 20:22:39
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 06.01.2018 o 12:50, Tomaszek pisze:

    > Masz jakieś inne uwagi co do funkcjonowania nowego systemu. Więcej
    > różnić, o których nie przeczytam na ich lukrowanej stronie www? :)

    Ja jestem wprawdzie w T-Mobile, ale to przecież klon, i tu nie działa
    mi przelew zdefiniowany (szablon). W starym systemie działał, w nowym
    ni cholery - wymyśla że w nazwie są niedozwolone znaki.
    Jeśli jednak przepiszę dane to zwykły przelew idzie bez protestu.
    Ale mam ich, kuźwa, koło 40 więc ręczna robota co miesiąc mi się nie
    uśmiecha. :)

  • 9. Data: 2018-01-06 20:37:35
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 06.01.2018 o 15:26, Borneq pisze:

    > Alior się skończył, najpierw zrezygnowano z 10-ciu darmowych przelewów
    > szybkich w miesiącu, a teraz znacznie pogorszył się interfejs webowy.
    oczywiście chodzi mi o Alior-TMobile

  • 10. Data: 2018-01-07 09:14:57
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

> [...]

    > różnić, o których nie przeczytam na ich lukrowanej stronie www? :)
    >
    > Jesteś przesiedleńcem z BPH czy natywnie w Aliorze?

    Jestem przesiedleńcem z Meritum.
    A różnicy de facto nie ma, po prostu infolinia nie wiedziała gdzie jest.

    ---
    Avast.