  • 1. Data: 2002-06-23 19:42:06
    Temat: Przelew w SBE Invest Banku
    Od: "Jola" <j...@p...onet.pl>

    Witam i pozdrawiam grupowiczow.
    Mam takie pytanko: Czy nie macie problemow z podpisaniem przelewow w SBE
    Invest Banku?
    Mi jak dotej pory nie udalo się podpisac przelewu. Za kazdym razem jak
    pobieram klucz stronka mi się zawiesza i nie reaguje na zadne dzialania,
    wiec nie jestem w stanie wpisac hasla do klucza.
    Czy mial ktos podobne problemy? Jak je rozwiazac?

  • 2. Data: 2002-06-23 20:58:53
    Temat: Re: Przelew w SBE Invest Banku
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jola" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiec nie jestem w stanie wpisac hasla do klucza.
    > Czy mial ktos podobne problemy? Jak je rozwiazac?

    U mnie działało ale w piątek jak zmieniłem wysokość dziennego limitu to sami
    zmienili mi dostep aktywny na pasywny i nie moge teraz zlecać przelewów.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-06-23 21:46:50
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 23 Jun 2002 21:42:06 +0200, "Jola" <j...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >wiec nie jestem w stanie wpisac hasla do klucza.
    >Czy mial ktos podobne problemy? Jak je rozwiazac?

    Pewnie uroki aplikacji opartych o aplety javy ;-/ Mi np kiedys BPH i
    BSK uparcie zawieszaly przegladarki.
    Moze sprobuj uzyc innej przegladarki (na poczatek NC<-> IE)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl