  • 1. Data: 2002-06-23 22:12:40
    Temat: grozba rewolucji na horyzoncie
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>

    Potraktuje to jaki maly pilot.... oraz wprawke na przyzlosc :)
    Zerknijcie na ten oto wykres:
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/img/e/Portal/Data/A
    tt/Pieniadze/jpy_usd_qua
    rt_hit_020622.gif
    A Wiecej jest tutaj:
    http://www.bankier.pl/inwestowanie/article.html?arti
    cle_id=369893&group_id=3
    Malin

    --

    Jacek Maliszewski
    Analityk Bankier.pl

  • 2. Data: 2002-06-28 15:18:29
    Temat: Re: grozba rewolucji na horyzoncie
    Od: Jarek Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik Jacek Maliszewski napisał:
    > Potraktuje to jaki maly pilot.... oraz wprawke na przyzlosc :)
> [...]

    Cytat z Twojego artykułu z niedzieli:
    "Dlatego tez najbliższe dni będą bardzo ważne. Sam jestem ciekawy, czy zaczną
    napływać na rynek jakieś nowe arcyciekawe nowinki w stylu ENRON, czy może
    Al.-Kaida."

    Strzał w dziesiątkę .Gratuluję przenikliwości. Jaka wróżka pozwala przewidzieć
    takie afery jak ta dzisiejsza z XEROX-em i poprzednia z WorldCom ???

    ________
    Jaroslaw Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>
    Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >

  • 3. Data: 2002-06-28 18:13:26
    Temat: Odp: grozba rewolucji na horyzoncie
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>

    Użytkownik Jarek Palka <j...@i...KILLSPAM.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
> [...]
    przewidzieć
    > takie afery jak ta dzisiejsza z XEROX-em i poprzednia z WorldCom ???

    Tu akurat to byl FUKS. Takiego czegos nie da sie przewidziec. Ale od pol
    roku czulem podskornie (patrzac na ksztal wykresow eur.usd i innych rynkow),
    ze ktos duzy zainteresowal sie zmiana trendu. Okazalo sie, ze tym kims byl
    SOROS:
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=376768

    A XEROX to juz zupelny przypadek trafienia. To ta "manna z nieba" o ktorej
    pisalem w komentarzu tygodniowym"

    Malin