  • 11. Data: 2003-03-03 11:35:07
    Temat: Re: Przelew oplata RTV
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b3v7j9$9nt$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "XYZ" <x...@p...pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL :) skad takie wiadomosci i czemu ja bez problemu place?

    Z Poczty Polskiej:
    "Nie przewiduje się możliwości opłacania abonamentu RTV za pośrednictwem
    przelewu w przypadku klientów indywidualnych (osób fizycznych).".
    Szersze info:
    http://www.poczta-polska.pl/aktualnosci/index.html#1
    5

  • 12. Data: 2003-03-03 11:39:20
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]
    > "Nie przewiduje się możliwości opłacania abonamentu RTV za pośrednictwem
    > przelewu w przypadku klientów indywidualnych (osób fizycznych).".

    Pisza bzdury :) szkoda ze juz wyrzucilem pisemko z prosba ze jesli mam
    zlecenie stale zebym pamietal ze zmienila sie kwota i ze nalezy wplaty
    dokonywac na podany numer konta.

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2003-03-03 12:14:50
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "XYZ"

> [...]
    > "Nie przewiduje się możliwości opłacania abonamentu RTV za pośrednictwem
    > przelewu w przypadku klientów indywidualnych (osób fizycznych).".

    Na tej samej stronie jest:
    "Klienci posiadający rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w którymś z
    wyżej wymienionych banków mogą złożyć stałe zlecenie opłacania abonamentu
    RTV."

    tak więc dla Poczty Polskiej stale zlecenie z ROR - TAK, przelew z ROR - NIE
    piszę o ROR bo tylko osoby fizyczne maja ROR.

    A teraz zagadka - jak PP odroznia czy pieniądze przyszły przelewem czy
    zleceniem stałym, skoro część naszych e-banków używa zamiast przelewu z
    przyszłą datą właśnie jednorazowego zlecenia stałego ;-)))
    *** blad ***

  • 14. Data: 2003-03-03 12:19:01
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

> [...]
    > "Klienci posiadający rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w którymś z
    > wyżej wymienionych banków mogą złożyć stałe zlecenie opłacania abonamentu

    W domyśle - instytucjonalni.

> [...]
    > zleceniem stałym, skoro część naszych e-banków używa zamiast przelewu z
    > przyszłą datą właśnie jednorazowego zlecenia stałego ;-)))

    Piszę z własnego doświadczenia: kasa z firmy za RTF (konto firmowe,
    odbiorniki firmowe) została przyjęta, a z prywatnego - zwrócona na konto.

    Kuba

  • 15. Data: 2003-03-03 13:05:19
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "XYZ"

    > W domyśle - instytucjonalni.

    piszę o ROR bo tylko osoby fizyczne maja ROR
    od kiedy klienci "instytucjonalni": mają ROR ???

    > Piszę z własnego doświadczenia: kasa z firmy za RTF (konto firmowe,
    > odbiorniki firmowe) została przyjęta, a z prywatnego - zwrócona na konto.

    wiecej jak widze jest tu ludzi ktorzy z wlasnego doswiadczenia wiedza, ze
    oplaty RTV mozna placic przelewem.
    Byc moze trzeba ich zawiadomic ze przestajesz uzywac fizycznie ksiazeczki
    oplat - juz tak dawno jej nie uzywam ze nie pamietam, a tobie tylko raz
    odrzucili wplate
    *** blad ***

  • 16. Data: 2003-03-03 13:32:42
    Od: "JerzyQ" <j...@i...p>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Skąd wziąć numer konta, na który należy przelewać forsięta na daninę
    > za posiadanie telewizora i co należy podawać w tytule przelewu??? Jest
    > jakieś konto ogólnopolskie, czy każdy powiat / gmina / województwo ma
    > swoje?
    >
    > Grzexs

    W moim przypadku uzyskałem ten numer dzwoniąc do tzw.Kartoteki RTV

    Numer znalazłem na stronie
    http://www.poczta-gdansk.pl/site/okreg/rupgdansk.htm

    Znajdź swój okręg i rejon - zadzwoń i poproś o numer konta.

    Wystaw zlecenie stałe płatne np. co m-c - ważne do końca roku i po sprawie.

    jk

  • 17. Data: 2003-03-03 21:55:06
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 3 Mar 2003 10:11:53 +0100, w <b3v6f9$hir$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "Grzexs" <g...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > za posiadanie telewizora i co należy podawać w tytule przelewu??? Jest
    > jakieś konto ogólnopolskie, czy każdy powiat / gmina / województwo ma

    Najlepiej nie brać w ogóle i przestać płacić :).

  • 18. Data: 2003-03-04 18:15:14
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    XYZ pisze:
    >"Nie przewiduje się możliwości opłacania abonamentu RTV za pośrednictwem
    >przelewu w przypadku klientów indywidualnych (osób fizycznych).".
> [...]

    Ten komunikat jest co najmniej trochę nieaktualny bo nie ma już banków:
    Powszechny Bank Kredytowy S.A.
    Bank Unii Gospodarczej S.A.
    Bank Polska Kasa Opieki S.A.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 19. Data: 2003-03-04 18:27:00
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Na http://www.krrit.gov.pl/stronykrrit/akcjaabo.htm znalazłem coś
    takiego:

    Aby wnieść opłatę abonamentową w banku, a nie na poczcie należy znać
    numer rachunku bankowego właściwej placówki Poczty Polskiej. Na
    przelewie należy podać: imię i nazwisko lub nazwę firmy, dokładny adres,
    numer książeczki radiofonicznej oraz okres, za jaki reguluje się
    płatności.

  • 20. Data: 2003-03-05 10:25:03
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Radek B"
    > Na przelewie należy podać: imię i nazwisko lub nazwę firmy, dokładny
    adres,
    > numer książeczki radiofonicznej oraz okres, za jaki reguluje się
    płatności.

    jak przelewasz z e-banku to twoje dane dołłączane są automatycznie wiec
    wystarczy numer ksiazeczki radiofonicznej - wiecej nigdy nic nie podawalem
    *** blad ***