  • 1. Data: 2002-04-16 10:51:38
    Temat: Przelew mBank -> Pekao
    Od: "G. M." <p...@p...onet.pl>

    Dziś ok. 11 wykonałem przelew z mBanku do Pekao.
    Kiedy zostanie zaksięgowany w Pekao ?

  • 2. Data: 2002-04-16 11:07:04
    Temat: Re: Przelew mBank -> Pekao
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "G. M." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dziś ok. 11 wykonałem przelew z mBanku do Pekao.
    > Kiedy zostanie zaksięgowany w Pekao ?

    Ja zaobserwowałam że to zal. od wielkości sumy przelewu - im większa, tym
    dłużej Pekao S.A. trzyma ja sobie na pieniążkach w drodze :-) Ale max 3 dni
    :-)))

  • 3. Data: 2002-04-16 11:49:07
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Dziś ok. 11 wykonałem przelew z mBanku do Pekao.
    > Kiedy zostanie zaksięgowany w Pekao ?

    Dzisiaj, o ile dzisiaj wyjdzie z mBanku.
    Natomiast Ty pewnie zobaczysz go jutro ;-)
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-04-16 17:50:02
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Dziś ok. 11 wykonałem przelew z mBanku do Pekao.
    > Kiedy zostanie zaksięgowany w Pekao ?

    Jutro wieczorem