  • 1. Data: 2002-04-16 08:12:12
    Temat: waluta do kredytu?
    Od: "moskita" <d...@p...onet.pl>

    Cze!

    Sorry jeśli temat była już wałkowany ale sprawdzając archiwum nie natrafiłem
    na informacje których potrzebuję.

    Otóż chodzi mi o jakieś analizy lub może podpowiedź jaką walutę kredytu
    hipotecznego wybrać (zakładam że złotówki odpadają)
    Rozważam albo frank szwajcarski albo euro.

    Poradzicice coś? :)

    z góry dzięki
    Darek

  • 2. Data: 2002-04-16 14:53:50
    Temat: Re: waluta do kredytu?
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "moskita" napisał w wiadomości

    > Otóż chodzi mi o jakieś analizy lub może podpowiedź jaką walutę kredytu
    > hipotecznego wybrać (zakładam że złotówki odpadają)
    > Rozważam albo frank szwajcarski albo euro.

    Tego to nawet minister, za przeproszeniem, Belka,
    nie wie. Na krótką metę rozważasz dobrze, na długą
    nie wykluczaj niczego.