  • 1. Data: 2002-09-28 15:45:35
    Temat: Przelew mBank - KK VISA Classic BZWBK
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    O ktorej godzinie (najpozniej) moge zlecic przelew w mBanku na rachunek
    KK BZWBK VISA Classic, aby nie "zarobic" kary ?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 2. Data: 2002-09-28 17:22:32
    Temat: Re: Przelew mBank - KK VISA Classic BZWBK
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > O ktorej godzinie (najpozniej) moge zlecic przelew w mBanku na rachunek
    > KK BZWBK VISA Classic, aby nie "zarobic" kary ?

    Mama ustawia przelewy przyszle na dzien splaty zadluzenia wydrukowany na
    zestawieniu - oplaty karnej nigdy nie naliczyli.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-09-28 17:40:22
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > O ktorej godzinie (najpozniej) moge zlecic przelew w mBanku na rachunek
    > KK BZWBK VISA Classic, aby nie "zarobic" kary ?

    Zeby miec praktyczna pewnosc (druga sesja) to do okolo 9.50.

    Jesli decydujesz sie na ryzyko zwiazane z ksiegowaniem w BZWBK trzeciej
    sesji to do okolo 13.20.

    marekz

  • 4. Data: 2002-09-28 17:56:45
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Mama ustawia przelewy przyszle na dzien splaty zadluzenia wydrukowany na
    > zestawieniu - oplaty karnej nigdy nie naliczyli.

    Zlecenia z data przyszla wychodza chyba I sesja wiec chyba ona jest
    najbezoieczniejsza.

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-10-18 18:06:38
    Temat: Odp: Przelew mBank - KK VISA Classic BZWBK
    Od: "Tomasz Nowak" <w...@w...pl>

    Tak aby załapało się na ostatnią sesję w Mbank czyli wg mojej wiedzy do
    12.00.

    Tomasz