  • 11. Data: 2006-11-04 15:03:32
    Temat: Re: Przelew do USA
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Nov 2006 15:56:22 +0100,
    osoba podpisana: Maciej Loret <m...@p...pl>
    napisała:
    [...]
    > To ta na str. 15: http://www3.ingbank.pl/_itemserver/download/tab_det.
    pdf ?
    > Czyli wydanie 9PLN, każda wpłata (prócz pierwszej) 5PLN i 3% każdorazowej
    Każda wpłata _gotówkowa_.

    > Rozumiem, że z konta w inym banku nie jest możliwy przelew na rachunek
    > karty - trzeba iść do placówki?
    Nie. Można spokojnie przelać z zewnątrz.
    Co do kursów nie wiem.

    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html

  • 12. Data: 2006-11-04 15:16:37
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    pdf
    > Każda wpłata _gotówkowa_.

    No bo w TOiP bezgotówkowej nie widzę.

    > Nie. Można spokojnie przelać z zewnątrz.

    A gdzie to widać? Ile kosztuje wpłata bezgotówkowa (poza kosztem przelewu w
    moim banku)?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 13. Data: 2006-11-04 15:26:26
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Nov 2006 16:16:37 +0100,
    napisała:
    > Witam.

    pdf

    > No bo w TOiP bezgotówkowej nie widzę.
    Ech "Wpłata *gotówki* na rachunek karty(pkt.3.5). Jak chcesz gotówke
    bezgotówkowo wpłacać ? :>

    > A gdzie to widać? Ile kosztuje wpłata bezgotówkowa (poza kosztem przelewu w
    > moim banku)?
    Nic (empirycznie sprawdzone), no i poza tym wskaż pozycję w TOiP na
    podstawie której mogliby Cię obciążyć. :)
    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html
    The world is coming to an end. Please log off.

  • 14. Data: 2006-11-04 18:12:28
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Ech "Wpłata *gotówki* na rachunek karty(pkt.3.5). Jak chcesz gotówke
    > bezgotówkowo wpłacać ? :>

    Ja??? Gdzie ja napisałem, że chcę wpłacać gotówkę bezgotówkowo?

    > Nic (empirycznie sprawdzone), no i poza tym wskaż pozycję w TOiP na
    > podstawie której mogliby Cię obciążyć. :)

    Nie ma takiej pozycji. Podobnie jak nie ma tysiąca innych pozycji.
    Po cóż w takim razie pozycja "Zastrzeżenie karty"??? Przecież jest bez
    opłat...

    IMHO są dobrzy, jeśli chodzi o jasność TOiP... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 15. Data: 2006-11-05 21:35:53
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Maciej Loret"
    > Muszę sprawdzić jak daleko ma do bankomatu.
    > Odnośnie darmowości w TOiP na ichniej www, to brak pozycji dla konta
    > "Start".

    chyba faktycznie w tym pakiecie jest po 3,50 co miesiac za VE

    > A który kurs mam brać pod uwagę w przypadku wybrania gotówki z
    > zagranicznego bankomatu? Sprzedaż dewiz?

    sprzedazy dewiz w dniu ksiegowania ale poniewaz moga miec pare notowan
    dziennie
    a w historii podaja dal dane daty tylko jedno notowanie to nie zawsze
    można sprawdzic
    przelicznik zastopsowany z "teoretycznym"

    W lutym 2005 robilem test kartą VE Fortisa i DB, polegający
    na wypłacie 50 GBP w bankomacie Barclays Bank:
    - DB: 9 II, 11 II ksiegowane -295,25 PLN (kurs 5,905)
    - F: 9 II, 10 II księgowanie -306,77 PLN (kurs 6,1354)
    - DB: 15 II, 17 II księgowanie -293,79 (kurs 5,8758)
    - F: 15 II, 16 II ksiegowanie -308,57 (kurs 6,1714)
    Jak teraz przegladam kursy DB to wyliczone przeliczniki są bardzo
    podobne do
    kursów sprzedaży dewiz - z pewnoscia korzystniejsze od kursow
    sprzed.gotowki
    *** blad ***

  • 16. Data: 2006-11-05 23:57:37
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Maciej Loret wrote on 2006-11-04 15:29:
    > Witam.

    > Ale "start" jest chyba tylko do 26 lat, potem 8PLN/miesiąc.
    Ale to i tak chyba wyjdzie taniej niż jakikolwiek przelew do USA,
    zwłaszcza wykonywany raz na miesiąc.

    Sprawdź jeszcze citi - mają darmowe wypłaty z bankomatów citi na całym
    świecie i OIDP można mieć maestro podpiętą do konta walutowego.

    Pozdrawiam
    Michał M