  • 1. Data: 2005-09-17 18:41:26
    Temat: Przelew do US z mBanku
    Od: "dh" <z...@p...onet.pl>

    Pierwszy raz robie przelew podatku do US i mam problem.
    Prowadze DG, rozliczenie podatku- podatek od przychodow ewidencjonowanych.
    Co wpisac w pole "symbol formularza lub płatności" ??- z tego co wyszukalem to
    powinno byc PPE ( ale chce sie upewnic).
    I jeszcze jedno pole: Identyfikacja zobowiązania.
    Bylbym wdzieczny za szybka odpowiedz, jutro wyjezdzam i musze puscic jutro
    przelew.

  • 2. Data: 2005-09-17 18:58:18
    Temat: Re: Przelew do US z mBanku
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "dh" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyszukalem to
    > powinno byc PPE ( ale chce sie upewnic).
    > I jeszcze jedno pole: Identyfikacja zobowiązania.

    Tam jest taki żółty znaczek - ?. Kliknij, a wiele się wyjaśni.
    Problem, że w pierwszym odruchu słabo go widać, ale warto kliknąć.

    SIM

  • 3. Data: 2005-09-17 19:15:45
    Od: "dh" <z...@p...onet.pl>

    > Tam jest taki żółty znaczek - ?. Kliknij, a wiele się wyjaśni.
    > Problem, że w pierwszym odruchu słabo go widać, ale warto kliknąć.

    Ok, fajnie ja chce wiedziec na 100 % a nie wpisac to co mi sie wydaje...
    To rozumiem ze pole "identyfikacja zobowiazania" nie wypelniam ??

  • 4. Data: 2005-09-18 08:19:45
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    > Ok, fajnie ja chce wiedziec na 100 % a nie wpisac to co mi sie wydaje...
    > To rozumiem ze pole "identyfikacja zobowiazania" nie wypelniam ??

    Pole tekstowe - możesz opisać, co to za wpłata, ale nie musisz.

    SIM

  • 5. Data: 2005-09-18 18:21:13
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Pole tekstowe - możesz opisać, co to za wpłata, ale nie musisz.

    To nie list do cioci ;-)
    tu nie ma miejsca na dowolność.
    Pole wypełnia się gdy:
    - Wpłata należności wynika z decyzji, postanowienia, tytułu wykonawczego
    lub innego aktu organu podatkowego, wówczas zobowiązany wypełniając pole
    wpisuje w skrócie rodzaj aktu administracyjnego i rodzaj należności.
    - Jeśli wysokość wpłaty nie wynika z decyzji, postanowienia, tytułu
    wykonawczego lub innego aktu bądź też określonego formularza (zeznania,
    deklaracji, informacji) należy wówczas wpisać w skrócie rodzaj należności.

  • 6. Data: 2005-09-20 15:52:41
    Od: "dh" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > deklaracji, informacji) należy wówczas wpisać w skrócie rodzaj należności.

    No i pola "Identyfikacja zobowiązania" nie wypelnilem,
    tak poradzila mi konsultantka z mBanku...