  • 1. Data: 2003-09-17 19:33:47
    Temat: Przelew do Mbanku bez prowizji
    Od: "Pierun" <u...@w...pl>

    Hej
    Chcialbym przelac do Mbanku na ekonto troche kasy , w jakim banku
    potraca najnizsza prowizje?

    W BRE nie moge przelelewac bo nie jestem podmiotem gospodarczym.

    Dzieki za info
    HT

  • 2. Data: 2003-09-18 15:51:24
    Temat: Re: Przelew do Mbanku bez prowizji
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Pierun <u...@w...pl> napisał(a):

    > Hej
    > Chcialbym przelac do Mbanku na ekonto troche kasy , w jakim banku
    > potraca najnizsza prowizje?
    Jeśli chodzi o przelewy to np. w Multibanku są bezpłatne jeśli zlecasz przez
    internet.

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 3. Data: 2003-09-19 08:53:34
    Od: "free" <n...@S...pl>

    Chodzi Ci o wpłatę kasową?
    Jeśli tak, to stawiam na Pocztę Polską.

  • 4. Data: 2003-09-19 10:15:53
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    W wiadomości news:bkeg70$rov$1@atlantis.news.tpi.pl,
    free napisał:

    > Chodzi Ci o wpłatę kasową?
    > Jeśli tak, to stawiam na Pocztę Polską.

    Trzeba tylko mieć na uwadze, że przez PP pieniądze idą co najmniej tydzień.
    A poza tym, pisz pod cytatem, a nie nad.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 5. Data: 2003-09-19 13:13:51
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org> napisał w wiadomości
    > W wiadomości news:bkeg70$rov$1@atlantis.news.tpi.pl,

    > Trzeba tylko mieć na uwadze, że przez PP pieniądze idą co najmniej
    tydzień.

    Nieprawda jest jakoby....
    Przelew Standard biegnie elixirem czyli z predkoscia swiatla...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2003-09-19 14:21:44
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bkevee$khj$...@i...gazeta.pl...

    > Nieprawda jest jakoby....
    > Przelew Standard biegnie elixirem czyli z predkoscia swiatla...;-)

    PKO BP chyba ma tańszy przelew... wpłatę