  • 1. Data: 2003-09-17 15:08:14
    Temat: dzisiejsza awaria w polcardzie
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    nic nie piszecie? tylko ja jej doswiadczylam?:))) w punktach rozliczajacych
    sie przez polcard nie dzialaly zadne karty. grozilo mi stanie na zmywaku ale
    mila knajpka bez szemrania zgodzila sie na przelew:)))

  • 2. Data: 2003-09-17 16:37:23
    Temat: Re: dzisiejsza awaria w polcardzie
    Od: "Aga" <r...@g...pl>

    rena wrote:
> [...]
    > rozliczajacych sie przez polcard nie dzialaly zadne karty. grozilo mi
    > stanie na zmywaku ale mila knajpka bez szemrania zgodzila sie na

    było było przez co najmniej 2 godziny we Wro nie możńa było płacić ....

  • 3. Data: 2003-09-17 18:06:38
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/17/2003 6:37 PM, Użytkownik Aga napisał:

    > było było przez co najmniej 2 godziny we Wro nie możńa było płacić ....

    Problemy beda mniej wiecej do 12 pazdziernika...

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 4. Data: 2003-09-17 18:14:46
    Od: "RysioPysio" <r...@N...pop.e-wro.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:bka7s8$enl$2@absinth.dialog.net.pl...
> [...]
    > .... :
    > : Problemy beda mniej wiecej do 12 pazdziernika...
    Wiesz czy wieszczysz ? Powiedz coś więcej - chętnie sie dowiem (y ?)

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 5. Data: 2003-09-17 18:18:55
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "RysioPysio" <r...@N...pop.e-wro.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    > wiadomości news:bka7s8$enl$2@absinth.dialog.net.pl...
    > Wiesz czy wieszczysz ? Powiedz coś więcej - chętnie sie dowiem (y ?)

    W radiu twierdzili (Polcard), ze mieli jakas awarie zasilania.
    Ma tak byc do 12.10 ?

    Karol

  • 6. Data: 2003-09-17 18:23:51
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/17/2003 8:14 PM, Użytkownik RysioPysio napisał:

    > Wiesz czy wieszczysz ?

    Wiem, tzn z tego co pamietam.

  • 7. Data: 2003-09-17 20:38:42
    Od: "danny__p" <d...@n...poczta.onet.pl>

    > Wiem, tzn z tego co pamietam.
    >
    > Powiedz coś więcej - chętnie sie dowiem (y ?)
    >
    > Jutro sprawdze, potwierdze i napisze :)

    Dostałem dziś podobne info, nie pamiętam dokładnie ale sprawa nie wygląda
    najciekawiej. Mają to być okresowe problemy (zakładam że nie cały czas) do
    ok 12 październik. Jutro mamy dostać dokładniejsze informacje z polcardu

    pozdr. Danny

  • 8. Data: 2003-09-17 21:10:54
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/17/2003 10:38 PM, Użytkownik danny__p napisał:
    > ok 12 październik. Jutro mamy dostać dokładniejsze informacje z polcardu

    Dokladnie o tym mowie...