  • 1. Data: 2003-09-17 16:38:29
    Temat: nieuczciwe PKO BP
    Od: Doktor Burski <a...@a...pl>

    Posiadam ROR w PKO BP. odebrałem ostatnio wykaz operacji na nim.
    Zdiwiła mnie prowizja (3 zł.) pobierana za przelewy z mojego konta na
    inne (opłacanie rachunków telefonicznych. Do tej pory było robione to
    bezpłatnie. Panienka z banku do której zadzwoniłem poinformowała mnie
    że prowizja ta była pobierana od zawsze.
    Czy ktos tez spotkał się z tym ? CZy ktos też dochodzi do wniosku że
    PKO BP oszukuje w ten sposób klientów?

    --
    __ ___
    | \ | _ ) Pozdrawiam.
    | _ \| _ \
    |___/|___/ Doktor Burski.

  • 2. Data: 2003-09-17 16:44:04
    Temat: Re: nieuczciwe PKO BP
    Od: "Slawek Kos" <s...@k...pl>

    Użytkownik "Doktor Burski" <a...@a...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > bezpłatnie. Panienka z banku do której zadzwoniłem poinformowała mnie
    > że prowizja ta była pobierana od zawsze.

    I miala racje.
    3zl/przelew od niepamietnych czasow.

    > Czy ktos tez spotkał się z tym ? CZy ktos też dochodzi do wniosku że
    > PKO BP oszukuje w ten sposób klientów?

    Skoro juz wiesz ze cie oszukuja to po co pytasz?

    --
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2003-09-17 20:31:28
    Od: "stach stach" <b...@N...gazeta.pl>

    Doktor Burski <a...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > że prowizja ta była pobierana od zawsze.
    > Czy ktos tez spotkał się z tym ? CZy ktos też dochodzi do wniosku że

    Doktorze coś pokręciłeś. Jeśli kiedyś miałeś zlecenie stałe na opłacanie
    przez Twój (najlepszy w Polsce dla ludzi pracy najemnej i emerytow) bank - to
    faktycznie (jeszcze chyba przed rokie) Bank wykonywał to zlecenie bezplatnie.
    Teraz takie zlecenie kosztuje 1 zł.
    Jeśli teraz nie masz tego zlecenia ( nie wiem dlaczego nie masz zlecenia
    stałego na wszelie opłaty) to wykonujesz to sam i ... taki przelew kosztuje
    (chyba - nie jestem pewien) te 3 zł.
    pzdr

  • 4. Data: 2003-09-18 07:20:27
    Od: "blad" <b...@W...pl>