  • Data: 2005-09-17 16:46:06
    Temat: Re: Przelew, blokada srodkow na koncie i brak naleznych %
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    2005-09-17 18:35- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Piotrek Karczmarz, gdy pisał(a):

    > Dzieki. Wyjasnia to niemoznosc cofniecia przelewu, lecz wciaz oczywiscie
    > nie jest jasna sprawa %. Zastanawiam sie jak ogromne pieniadze zarabia
    > bank na takim przetrzymaniu naszych pieniedzy, przeciez chodzi o setki
    > tysiecy przelewow oczekujacych przez weekend.

    Wiesz jakoś nigdy nie sprawdzałem, jak to jest z tymi procentami. Wcale
    bym nie przesądzał, że przestają je naliczać. Mogą to traktować jako sui
    generis blokadę środków (na koncie nie widać, ale procenty Ci się
    należą). Zawsze możesz wystosować do nich oficjalne pismo w tej sprawie.
    I nie zapomnij nas poinformować o odpowiedzi :-).
    Co do setek tysięcy, to bym nie przesadzał. Stałe zlecenia zawsze
    wychodzą w ostatnim dniu roboczym (jeżeli termin wypada w dniu wolnym od
    pracy). A jednorazowe... no, to już wedle woli posiadacza konta.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****