  • Data: 2005-09-19 08:50:04
    Temat: Re: Przelew, blokada srodkow na koncie i brak naleznych %
    Od: Piotrek Karczmarz <z...@N...gazeta.WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sławomir Szyszło napisał(a):
    > Dnia Sat, 17 Sep 2005 15:53:18 +0200, Piotrek Karczmarz
    > <z...@N...gazeta.WYTNIJ.pl> wklepał(-a):

    > To bardzo proste:
    > Ty: Zlecam przelew na dziś, chcę żeby środki zniknęły od razu z mojego rachunku.
    > Bank: OK, znikają ale przelew do odbiorcy wyjdzie dopiero w poniedziałek.

    No wlasnie nie ma zadnego OK, bo to ze _znikaja_ nie ma poparcia ani w
    regulaminie ani tym bardziej w prawie bankowym. Teraz juz rozumiesz o co
    mi chodzi ? Bank lamie umowe o prowadzenie konta.

    > Została rozpoczęta procedura wykonania przelewu, ale jest weekend, więc potrwa
    > dłużej niż normalnie.

    > Aleś ty oporny... usługa jest w *trakcie wykonywania*. Sam wybrałeś taką wersję
    > i zleciłeś przelew w dzień wolny.

    Nie oporny, ale moje argumenty sa poprostu zbyt mocne, moze je obalic
    jedynie regulamin (brak pkt. pozwalajacego na argumentacja o
    "znikajacych" pieniadzach), umowa o prowadzenie konta (podobnie) lub
    prawo bankowe. Spierajmy sie o merytoryczne argumenty.

    --
    Piotrek Karczmarz