  • Data: 2005-09-17 22:16:03
    Temat: Re: Przelew, blokada srodkow na koncie i brak naleznych %
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek Karczmarz"

    > Dzieki. Wyjasnia to niemoznosc cofniecia przelewu, lecz wciaz
    > oczywiscie nie jest jasna sprawa %. Zastanawiam sie jak ogromne
    > pieniadze zarabia bank na takim przetrzymaniu naszych pieniedzy,
    > przeciez chodzi o setki tysiecy przelewow oczekujacych przez
    > weekend.

    ja np z tego powodu skasowalem rachunek w BZWBK
    zwykle zlecenia stale w dawnym WBK wykonywaly sie u nich
    przed lub po dniach wolnych - zaleznie od tego jak zaznaczylem przy
    zleceniu
    Po polaczeniu zaczely sie wykonywac jak twoj przelew jednorazowy z
    Lukasa
    - forsa opuszczala rachunek w sobote a przelew wychodzil w
    poniedzialek
    Sam rzecznik BZWBK napisal mi ze to dlatego iz niektore oddzialy BZWBK
    pracuja w soboty, tylko akurat zaden w Warszawie :-))
    Proponuje ci zmienic bank
    *** blad ***