  • 1. Data: 2002-05-04 21:42:54
    Temat: Przelem DO Polski
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Czy moglbym uzyskac liste bankow Polskich do ktorych mozna bezposrednio
    przelac gotowke z zagranicy (bez korespondentow)?

  • 2. Data: 2002-05-04 21:43:19
    Temat: Re: Przelem DO Polski
    Od: "minik" <m...@m...net>

    W tytule oczywiscie ma byc "Przelew" =)

  • 3. Data: 2002-05-04 23:29:15
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > MINIK wyslesz mi to o co Cie prosilem czy ni dy rydy?

    A cu kciales? =)

  • 4. Data: 2002-05-04 23:32:59
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    MINIK wyslesz mi to o co Cie prosilem czy ni dy rydy?

    Pzd Travis

  • 5. Data: 2002-05-04 23:50:07
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > A cu kciales? =)

    Zbys mi wyslal stronke wraz z jakims dzialem zebym mogl rozkminic jak zrobic
    szablon strony w php.
    Nic wiecej ;-)

    Np. strone glowna i dzial rozrywka i that all ;-)

    www.nowysacz.org <= nie wiem czy wiecie ale to jest strona kolegi mr M.

    Pzd

    PS.sorry ze offtopic te posty i ze mala reklame zrobilem ...

  • 6. Data: 2002-05-04 23:59:26
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > szablon strony w php.
    > Nic wiecej ;-)
    > Np. strone glowna i dzial rozrywka i that all ;-)
    Szablon jest w htmlu z includowanym php np. menu, newsy itp zeby sie nie
    srac jak jest mala zmiana. Jak chcesz to ci moge dac prawdziwy szablon php
    taki jak np. ogloszenia =)
    Cio wybierasz?

    www.nowysacz.org/test/ u: travis h: travis2k nju menu =)

  • 7. Data: 2002-05-05 00:00:13
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Ups, myslalem ze dalem reply do Travisa, a niechcacy poszlo na gr, sorrki =)

  • 8. Data: 2002-05-05 08:26:50
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > Czy moglbym uzyskac liste bankow Polskich do ktorych mozna bezposrednio
    > przelac gotowke z zagranicy (bez korespondentow)?

    Masz pewnie na mysli bez zbednych posrednikow, bo korespondent musi byc.
    W archiwum znalazlem taki watek...
    http://groups.google.com.pl/groups?hl=pl&threadm=9qh
    949%24gfr%241%40news.tpi.pl&rnum=1&prev=/groups%3Fq%
    3Dkorespondent%2Bgroup:pl.biznes.banki%26hl%3Dpl%26s
    elm%3D9qh949%2524gfr%25241%2540news.tpi.pl%26rnum%3D
    1

    Najlepiej zapytaj w bankach w ktorych masz rachunki o korespondentow z
    ktorymi rozliczaja sie w USD. To co mozna znalezc na necie...
    http://www.ing.pl/u235/navi/51309
    http://www.raiffeisen.pl/e298a3ad65bc40d6ecb93d771a4
    4b4a8
    http://www.fortisbank.com.pl/info/CorrespondentBanks
    PL.html
    http://www.kredytbank.pl/klienci_instytucjonalni/pro
    dukty_uslugi_korporacje_sekcja/dzialalnosc_biezaca/r
    ozliczenia_zagraniczne/banki_korespondenci_nostro/ko
    respondenci_NOSTRO
    http://217.153.56.187/adresy/waluty.xml?id=1

    Maciej

    --