  • Data: 2018-11-21 14:21:24
    Temat: Re: Przejecie raifaisena przez paribas - pytanie o BFG
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 21 listopada 2018 09:41:32 UTC+1 użytkownik karol napisał:
    > To na stronie BFG powinni takie informacje zmieniac natychmiast

    Takie żale wysyłaj do BFG, a nie na grupę.

    Takie coś znalazłem na stronie raifiego:
    Q: Co z gwarancjami BFG po połączeniu RBP i BBBP?
    A: Środki w bankach są objęte ochroną BFG do wysokości równowartości 100 tys. euro w
    jednym banku.

    Ciekawe, czy to francuski styl (podobno we francuskim BNP jak chce się dodać odbiorcę
    zaufanego, to trzeba potwierdzić hasłem - a jako że o SMS tam nie słyszeli, hasło
    przychodzi w kopercie tradycyjną pocztą) czy austriackie gadanie?

    Ale z tego, że wcześniej piszą, że wydzielono część z raifiego i włączono go do bgż,
    można wywnioskować, że jest to już jeden bank - nieważne, że jeszcze pod dwiema
    markami.