  • 1. Data: 2005-06-23 15:37:54
    Temat: Przedpłacony MasterCard do płatności w necie ?
    Od: "August" <n...@p...pl>

    Witam,

    W których bankach wydawana jest ta karta:
    http://www.mastercard.com/plp/findacard/prepaid_card
    .html
    i czy jest ona kartą autoryzowaną do płatności w necie ?

    Jeśli nie jest ona dostepna i polecicie mi Maestro to pytanie drugie:
    Czy Maestro _zawsze_ podpada pod system MasterCard ?

    --
    S pozdravem,
    August

  • 2. Data: 2005-06-23 17:01:28
    Temat: Re: Przedpłacony MasterCard do płatności w necie ?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > Jeśli nie jest ona dostepna i polecicie mi Maestro to pytanie drugie:
    > Czy Maestro _zawsze_ podpada pod system MasterCard ?

    W Polsce zaden bank nie wydaje jeszcze MC przedplaconego, ani maestro
    pozwalajacego placic w necie.

    Kup karte upominkowa BZ WBK.

  • 3. Data: 2005-06-23 17:10:29
    Od: "KUB'a" <k...@t...pl>

    napisał w wiadomości news:d9epu7$ae$1@news.onet.pl...

    > W Polsce zaden bank nie wydaje jeszcze MC przedplaconego, ani maestro
    > pozwalajacego placic w necie.
    >
    > Kup karte upominkowa BZ WBK.

    Lepiej Karte Doladowywalna WBK
    Szkoda tylko ze maksymalna wartosc pojedynczej transakcji to wartosc
    nominalna karty czyli max 500 zl.

    KUB'a

  • 4. Data: 2005-06-23 19:14:15
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:d9epu7$ae$1@news.onet.pl grupowicz Michał 'Amra'
    Macierzyński napisał:

    > Polsce zaden bank nie wydaje jeszcze MC przedplaconego, ani maestro
    > pozwalajacego placic w necie.

    Dzięki za info. Rozumiem że najtańszym w sensie wydania i mozliwości
    płatności IO będzie dopiero MC do konta walutowego bz-tki.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 5. Data: 2005-06-24 07:17:00
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    August napisał(a):

    > Dzięki za info. Rozumiem że najtańszym w sensie wydania i mozliwości
    > płatności IO będzie dopiero MC do konta walutowego bz-tki.

    Ale po co Ci ten Mastercard? Są inne rozwiązania

    M.

  • 6. Data: 2005-06-24 07:46:56
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Maciej Bebenek wrote:
    > Ale po co Ci ten Mastercard? Są inne rozwiązania

    no Visa nie zaplacisz za mistrzostwa swiata ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2005-06-26 10:36:08
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:d9gcb2$34e$1@nemesis.news.tpi.pl grupowicz Maciej Bebenek
    napisał:

    > Ale po co Ci ten Mastercard?

    np. płatność za MŚ w piłce kopanej.

    > Są inne rozwiązania

    Wiem. Biura podróży lub przelew miedzynarodowy.

    --
    S pozdravem,
    August