  • 11. Data: 2006-02-06 19:33:18
    Temat: Re: Prywatni Detektywi
    Od: "Detektyw Przyboś" <d...@v...pl>

    news:ds7tv4$qmp$1@inews.gazeta.pl...

    > mniej więcej nad prawą dłonią (przy normalnym uchwycie), a tu jakieś 5
    > cm jest ku tyłowi, a dłoń poza kabłąkiem, więc normalnie była by
    > jeszcze ku przodowi przesunięta. Na tyle, na ile ja się na tym znam,
    > to nie bardzo by się dało z tej broni strzelać.

    U hahahaha.

    Lubię takich mądrali, co udają, że się na wszystkim znają, na paragrafach,
    na broni, pewnie i na bankach.

    P.S.

    (Celownik przesunięty jest o 5.43333333 cm)

    Pozdrawiam

    Bez urazy.

  • 12. Data: 2006-02-06 21:35:37
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Detektyw Przyboś wrote:
    > Lepiej żartować niż chorować.
    >
    > A teraz do rzeczy. Co sądzicie o prywatnych detektywach. Czy ktoś korzystał
    > z takich usług?

    Zapytaj Rutkowskiego.

  • 13. Data: 2006-02-07 01:12:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Detektyw Przyboś [###d...@v...pl.###] napisał:

    Na paragrafach i broni raczej tak. Na bankach już nie i dlatego raczej
    nie zabieram głosu merytorycznego w dyskusjach na tym forum. Co nie
    przeszkadza mi go czytać i reagować na ewidentne bzdury.

  • 14. Data: 2006-02-07 01:13:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    witek [###w...@g...pl.spam.invalid.###] napisał:

    > Zapytaj Rutkowskiego.

    Nie jest to chyba akurat najlepszy pomysł - ale to moje prywatne
    zdanie.

  • 15. Data: 2006-02-07 01:26:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Detektyw Przyboś [###d...@v...pl.###] napisał:
    > Lepiej żartować niż chorować.
    > A teraz do rzeczy. Co sądzicie o prywatnych detektywach. Czy ktoś
    > korzystał z takich usług?

    W 99% z braku zleceń zgodnych z charakterem ich działalności
    gospodarczej detektywi zajmują się nie tym czym powinni. Vide choćby
    Twoje opowiadania. Chwilowo nikt z tym nie walczy, bo mało kto wie, że
    jest w ogóle jakaś ustawa to normująca. Przez wiele lat to się kręciło
    na wariackich papierach, więc jeszcze chwilę to pójdzie tym torem. Ale
    z reguły to działa do czasu.

    Rynek jest stosunkowo wąski. Firmy ubezpieczeniowe po okresie
    zachłyśnięcia się możliwościami weryfikowania umów chyba wszystkie
    doszły do wniosku, że łatwiej, przyjemniej i taniej jest po prostu
    oszustwa wrzucić w ryzyko i zamiast się handryczyć z klientami, to
    podnieść nieco składki. Reagują już tylko i wyłącznie w wypadku
    ewidentnych "wałków", ale wówczas składają z marszu zawiadomienie o
    przestępstwie. Banki idą w kierunku zabezpieczeń kredytów i również
    sporadycznie z usług detektywów korzystają.

    W konsekwencji zostaje odzysk długów, który jest bardzo ciężkim
    chlebem, bo rzadko kiedy trafisz na zleceniodawcę, który płaci
    inaczej, niż na procent z odzysku. Duże kwoty się ciężko ściąga. Małe
    kwoty się fajno ściąga, ale z kolei wynagrodzenie wychodzi śmieszne.
    Zostają te średnie. W dodatku zleceniodawcy rzadko kiedy potrafią
    prawidłowo umiejscowić detektywa w tym procesie, a detektywi w trosce
    o zlecenie opowiadają im bzdury. No i jeszcze śledzenie niewiernych
    małżonków. Z tego co wiem, fajne zlecenie detektywistyczne trafia się
    tak rzadko żadko, a nawet sporadycznie

  • 16. Data: 2006-02-07 08:39:32
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > trafia się tak rzadko żadko, a nawet sporadycznie

    I to jest stwiedzenie godne prawnika na nocnej zmianie,
    ba nawet polityk by się go nie wstydził ;-D

    Robert, masz moją nominację do Srebrnych Ust 2006 :-)))

  • 17. Data: 2006-02-08 23:35:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    S.T. [###n...@p...onet.pl.###] napisał:
    > I to jest stwiedzenie godne prawnika na nocnej zmianie,
    > ba nawet polityk by się go nie wstydził ;-D
    > Robert, masz moją nominację do Srebrnych Ust 2006 :-)))

    Nie będę już pisał po nocy. Ale jak to puścił słownik, to nie wiem :-)