  • Data: 2005-01-15 08:24:33
    Temat: Re: Proszę o radę dot. kredytu/pożyczki na mieszkanie
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 13 Jan 2005 18:17:24 +0100,
    osoba podpisana: Milutka <e...@s...neostrada.pl>
    napisała:

    > Ale nie wiem o co ci chodzi. Jakbys czytał uważniej to bys wiedział ze juz
    Glenn to kobieta :-)
    > dawno napisałam ze tam pracuje. I nie reklamuje tego banku tylko udzielam
    > fachowych odpowiedzi. Ale jeśli na te pytania ma odpowiadać elektryk to
    > sorry, wiecej sie nie odzywam.

    Nie przejmuj się. Wrzuć do filtra i już (tak jak ja to robię co jakiś
    czas) . Natomiast musisz mieć świadomość, że Twoje wypowiedzi mogą być
    traktowane z rezerwą - nie jesteś (nie musisz być) "bezstronna".
    No i niestety różni ludzie mają różnie ustawioną "czułość na reklamę"

    KJ

    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
    and grows in every computer.
    -- A.J. Perlis