  • 1. Data: 2002-06-06 11:29:34
    Temat: Prośba!!!
    Od: "Robert" <m...@t...pl>

    Proszę pomóżcie uzyskać mi badania do pracy magisterskiej. Wypełnijcie
    krótką ankieę na stronie www.comnetpolska.com/ankieta2

  • 2. Data: 2002-06-06 11:38:43
    Temat: Re: Prośba!!!
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    taaaaaaaa jeszcze ze 3 posty o tej samej tresci i wszyscy poleca
    wypelniac...

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-06-06 11:42:14
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jun 06, 2002 at 01:38:43PM +0200, =?ISO-8859-2?Q? Jaros=B3aw?= Popiel wrote:

    > taaaaaaaa jeszcze ze 3 posty o tej samej tresci i wszyscy poleca
    > wypelniac...

    Nie wypelniles? Ja, bedac mloda, 50letnia kobieta, juz
    wypelnilem. Staralem sie utrzymac 'poziom' pytajacego ;-)

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-06-06 11:50:25
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jun 06, 2002 at 01:52:41PM +0200, Kasia wrote:

    > Alez jestes zlosliwy kolego ..... Ja nie mówie ze ja nie jestem .. ale ...
    > dzis mam miekkie serducho :-)))

    Jestem. Przez to ze nie potrafil sie zdecydowac (w tyle dni po
    porodzie) jakiej jest plci.

    W kazdym innym wypadku olewam, bo szkoda mi na to czasu.

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-06-06 11:51:01
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Nie wypelniles? Ja, bedac mloda, 50letnia kobieta, juz
    > wypelnilem. Staralem sie utrzymac 'poziom' pytajacego ;-)

    wypelnilem pierwsza ;-) druga jakos mi nie pasuje pod moj profil - chyba ze
    tyz sie zrobie kobieta, kozystajaca namietnie z netu pograzonej w nauce na
    odleglosc ;-P

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-06-06 11:52:41
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

  • 7. Data: 2002-06-06 11:52:47
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Proszę pomóżcie uzyskać mi badania do pracy magisterskiej. Wypełnijcie
    > krótką ankieę na stronie www.comnetpolska.com/ankieta2

    BTW Internet nie internet ;-) jak juz cos wywalasz na widok publiczny to rob
    to dobrze studentko Robercie

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-06-06 11:53:45
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    Kasia <K...@e...pl> pisze:

    > Alez jestes zlosliwy kolego .....

    Ale odkryłaś Amerykę :)

    Ja nigdy chyba nie zapomnę jak kolega Wojtek Piecek wysłał mnie do domu
    starców w początkach mojej aktywności na grupie ;P

  • 9. Data: 2002-06-06 11:55:44
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jun 06, 2002 at 01:53:45PM +0200, Robert wrote:

    > Ja nigdy chyba nie zapomnę jak kolega Wojtek Piecek wysłał mnie do domu
    > starców w początkach mojej aktywności na grupie ;P

    Wrociles? Sam?

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-06-06 12:26:43
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > Ja nigdy chyba nie zapomnę jak kolega Wojtek Piecek wysłał mnie do domu
    > starców w początkach mojej aktywności na grupie ;P

    Jak bylo ? ;P

    Pozdr

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu