eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPromocje bankowe czyli tzw., "wisienki" - czy tylko w Polsce? › Re: Promocje bankowe czyli tzw., "wisienki" - czy tylko w Polsce?
  • Data: 2017-08-29 11:22:34
    Temat: Re: Promocje bankowe czyli tzw., "wisienki" - czy tylko w Polsce?
    Od: ciapecki <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, August 24, 2017 at 10:56:52 PM UTC+2, p...@g...com wrote:
    > Witam
    >
    > Chcialbym poznac Wasza opinie czy wymienione jak w tytule to tylko polski
    ewenement? Kazdy na pewno mial jakis kontakt z bankami zagranica - czy spotkaliscie
    sie z tego typu promocjami - specjalne lokaty dla "nowych" klientow, nowych srodkow,
    zwolnienie z oplat za KK za iles tam transakcji miesiecznie, itp. Mam akurat jakies
    pojecie odnosnie bankow w Szwecji i nigdy zadnej tego typu promocji w szwedzkich
    bankach nie spotkalem.
    > Czy to wiec wylacznie tylko polska "wlasciwosc"?
    > pozdr
    > P.

    w Niemczech dosyc czesto sa takie dodatki. Ostatnio commerzbank za zalozenie konta
    (bezplatnego) po spelnieniu dosyc latwych warunkow wplacal na to konto 200eur (po 3
    miesiacach uzytkowania => min. 5 przelewow za 25eur lub wiecej)

    Inne banki chetnie daja 100-200 w postaci kuponow do amazona

    Karty Kredytowe tez czesto sa z bonusami -> 40-70eur