  • 1. Data: 2003-08-07 14:08:58
    Temat: Promocja kredytow mieszkanowuch w Nordea Banku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Promocja kredytów mieszkaniowych w PLN - oprocentowanie od 5,49%.
    Od 4 sierpnia Nordea Bank Polska S.A. wprowadził promocję dla kredytów
    mieszkaniowych udzielanych w PLN. Promocyjne zmienne oprocentowanie kredytów
    w PLN wynosi od 5,49% p.a. Bank posiada w ofercie również atrakcyjne
    oprocentowanie dla kredytów denomiowanych w walutach obcych:
    EURO - od 4,94% p.a.
    USD - od 3,68% p.a.
    CHF - od 3,69% p.a.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-08-08 06:46:53
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > w PLN wynosi od 5,49% p.a. Bank posiada w ofercie również atrakcyjne
    > oprocentowanie dla kredytów denomiowanych w walutach obcych:

    Stary promocyjny chwyt. Oprocentowanie promocyjne obowiązuje tylko przez jeden
    rok; patrz

    http://www.nordeabank.pl/pl/article/1839.html

    Zauważ także, że oprocentowanie w ciągu tego promocyjnego roku jest zmienne.

    Są jednak "lepszi" niz inne banki, ponieważ na stronie internetowej nie podają
    jakie będzie póżniej oprocentowanie - można się o tym dowiedzieć osobiście w
    Oddziale. Nie wiadomo nawet czy będzie oparte o WIBOR czy o decyzje Prezesa.
    Jedno jest tylko jasno powiedziane. W promocyjnych warunkach wcześniejsza
    spłata do pięciu lat wymaga opłaty w wysokości 1% (normalnie 2%). Prowizja za
    udzielenie od 0,5% do 3%. Reasumując jeszcze jeden lep na muchy.

  • 3. Data: 2003-08-08 11:46:46
    Od: "Artur" <a...@e...pw.edu.pl>

    Witam,

    > Stary promocyjny chwyt. Oprocentowanie promocyjne obowiązuje tylko przez
    jeden
    > rok

    Są też wyjątki - LukasBank przy wkładzie własnym 0-20% - gdzie
    oprocentowanie promocyjne (marża) ustalone są na cały okres spłaty
    (przynajmniej tak wynika z informacji na ich stronie).

    Pozdrawiam.

    --
    Artur.

  • 4. Data: 2003-08-08 13:42:35
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > oprocentowanie promocyjne (marża) ustalone są na cały okres spłaty
    > (przynajmniej tak wynika z informacji na ich stronie).

    Masz rację. Jest to pierwsza RZECZYWISTA promocja; czas trwania promocji
    sierpień 2003. Oprocentowanie WIBOR+1,25% (obowiązujące przez cały okres
    kredytowania) jest atrakcyjne w przypadku wkładu poniżej 40%. Chwała
    LukasBankowi za to. Tensor1

    PS
    W całej rozciągłości podtrzymuje moje wcześniejsze stwierdzenia, że promocje
    innych banków są jednym wielkim oszustwem i naciąganiem niedoinformowanych
    klientów. Już najwyższy czas aby odpowiednie służby zajęły się tą sprawą. Gdzie
    są Ci dociekliwi dziennikarze??