  • 21. Data: 2003-01-07 11:32:16
    Temat: Re: Programik do obsługi kont mBank
    Od: KOmiX <m...@p...NOSPAM.pl>

    On 1/5/2003 11:26 PM, lelek wrote:
    > Mnie po wybraniu opcji "Zaloguj" wyskakuje komunikat:BŁĽD LOGOWANIA-BRAK
    > SIECI. Proszę o pomoc i pozdrawiam-Lelek

    U mnie to samo. Firewall?

    --
    |< O /\/\ i >< "If you want the
    mar_mac-at-poczta.nospam.pl job done right,
    GG:77631 Zamien nospam=onet hire a proffesional"

  • 22. Data: 2003-01-07 12:06:50
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <a...@s...com.pl>

    "KOmiX" <m...@p...NOSPAM.pl> wrote in message

    > U mnie to samo. Firewall?

    Wygląda na to że nowe konta mają inny sposób dostępu, może inne parametry
    wejściowe. Niniejszym szukam chętnego, który wyśle do testów ID i hasło ...

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Radoslaw Krzyzan , radek (at) storm.com.pl

  • 23. Data: 2003-01-07 12:17:21
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "Radoslaw Krzyzan" <a...@s...com.pl> wrote in message
    > Wygląda na to że nowe konta mają inny sposób dostępu, może inne
    parametry
    > wejściowe. Niniejszym szukam chętnego, który wyśle do testów ID i
    hasło ...

    Oczyma wyobraźni już widzę te tłumy chetnych...... :-)

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 24. Data: 2003-01-07 12:24:07
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <a...@s...com.pl>

    "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl> wrote in message
    > "Radoslaw Krzyzan" <a...@s...com.pl> wrote in message
    > parametry
    > hasło ...
    >
    > Oczyma wyobraźni już widzę te tłumy chetnych...... :-)

    Dodam jeszcze że przydałaby się lista jednorazowych haseł oraz karta
    bankomatowa, wszystko oczywiście w celach testowych .

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 25. Data: 2003-01-07 12:31:29
    Od: KOmiX <m...@p...NOSPAM.pl>

    On 1/7/2003 1:06 PM, Radoslaw Krzyzan wrote:

    > Wygląda na to że nowe konta mają inny sposób dostępu, może inne parametry
    > wejściowe. Niniejszym szukam chętnego, który wyśle do testów ID i hasło ...

    Mam konto 1,5 roku, wiec tutaj nie widze problemu. Raczej MSZ to kwestia
    lokalnych zabezpieczen.

    pzdr

  • 26. Data: 2003-01-07 15:29:33
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    > Mam konto 1,5 roku, wiec tutaj nie widze problemu. Raczej MSZ to kwestia
    > lokalnych zabezpieczen.

    Ja to samo, w kwietniu beda 2 lata odkad jestem klientem mBanku, wiec tym
    bardziej nie kumam....

  • 27. Data: 2003-01-07 16:22:28
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    > Jak wspomniałem kilka dni temu na forum mBanku, mam zamiar napisać, głównie
    > na swoje potrzeby program obsługujący konta mBank. Posiedziałem teraz 3
    > godzinki i wytrugałem program - szkielet, który powoli będzie rozszerzany o

    Masz gdzieś do tego CVSa?
    Na sourceforge czy gdzieś indziej?

    --
    Miernik ____________________________________________________
    ___ ICQ: 4004001 ___/___ tel.: +48608233394 ___/ mailto:m...@c...pl

  • 28. Data: 2003-01-07 16:30:55
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    > Dodam jeszcze że przydałaby się lista jednorazowych haseł oraz karta
    > bankomatowa, wszystko oczywiście w celach testowych .

    Lista haseł? Prosze bardzo! Karta? Fiuuuu! Na co mi :-)

    A tak na poważnie - jest to jeszcze jeden powód do tego, żeby
    udostępnić kod. Każdy kto ma chęci i potrafi, będzie mógł przetestować
    program na swoim ID i haśle, znaleźć jakiś błąd, wysłać poprawki...
    Chyba bezpieczne? ;-)

  • 29. Data: 2003-01-07 16:53:38
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>
    napisał w wiadomości news:aveveh$a4a$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > udostępnić kod. Każdy kto ma chęci i potrafi, będzie mógł przetestować
    > program na swoim ID i haśle, znaleźć jakiś błąd, wysłać poprawki...

    Nie nalegajmy na autora :-). Prośba o udostepnienie kodu to jak prośba o
    przelanie kasy na konto. Ponieważ jestem

  • 30. Data: 2003-01-07 17:55:50
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <r...@D...NOT.SPAM.storm.com.pl>

    "Miernik" <m...@c...pl> wrote in message

    > Masz gdzieś do tego CVSa?