  • 11. Data: 2003-01-05 01:51:49
    Temat: Re: Programik do obsługi kont mBank
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 5 Jan 2003 02:48:17 +0100, w <av82ig$as1$1@news.tpi.pl>, "BaLab"
    <b...@p...com> napisał(-a):

    > Witam!
    > Program to fajna idea - już mam 120 pomysłów jak go wykorzystać, ale...
    > szczerze mówiąc, obawiam się zastosować go do mojego konta. Z jakimi
    > sewerami się łączy, jakie informacje wysyła i co robi oprócz tego co widzi
    > uzytkownik - to wie tylko Autor.

    ZoneAlarm przyjacielem Twoim :).

  • 12. Data: 2003-01-05 02:09:55
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w

> [...]
    > szczerze mówiąc, obawiam się zastosować go do mojego konta. Z jakimi
    > sewerami się łączy, jakie informacje wysyła i co robi oprócz tego co widzi

    Częściowo masz rację. Ale z tego co wiem, Zone Alarm raportuje tylko
    pierwsze próbę połączenia się programu z Internetem. Jeśli mu na to
    pozwolisz to dalej już ma wolną rękę (aż do zamknięcia i ponownego
    uruchomienia programu). Z tego co wyśledzilem program w pierwszym kroku
    próbuje połączyć się z dns2.tpsa.pl. Jeśli odpowiem "Tak" to dam mu wolną
    rękę do wysyłania czegokolwiek i gdziekolwiek - już bez pytania i
    monitorowania.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 13. Data: 2003-01-05 02:14:59
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Radoslaw Krzyzan" <r...@D...NOT.SPAM.storm.com.pl> napisał w
    wiadomości news:av81hf$7nj$1@news.tpi.pl...

    > "Maciej "AbrahaM" Piotrowski" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > hmm, masz rację, jednak instalując ten program nie pomyślałeś że mógł
    > zainstalować trojana czy keyboard hooka, zagrożenie imho jest takie jak
    samo
    > używanie aplikacji,

    Niezupełnie. Używając firewalla typu ZoneAlarm wiesz jaki proces próbuje
    nawiązać połączenie z Internetem. W tym wypadku natomiast jak mnie ZA
    zapyta, czy pozwalam na połączenie a ja odpowiem "Tak" to zupełnie tracę
    kontrolę nad tym co program robi.

    Zapewne są jakieś narzędzia pozwalające dokładniej śledzić co i gdzie
    aplikacja wysyła...

    > kwestia tylko czy ludzie są w stanie /chcą zweryfikować
    > dobre intencje autora ...

    Najlepsza weryfikacja to np. rekomendacja mBanku, albo - jak ktoś napisał -
    otwarte źródło.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 14. Data: 2003-01-05 02:17:07
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości news:av83r2
    $fkn$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > próbuje połączyć się z dns2.tpsa.pl. Jeśli odpowiem "Tak" to dam mu wolną
    > rękę do wysyłania czegokolwiek i gdziekolwiek - już bez pytania i

    Właśnie sprawdziłem - ZA poinfomował mnie, że program chce połączyć się z
    dns2.tpsa.pl (DNS) i jak pozwoliłem jednorazowo to więcej alertów nie
    miałem, choć program stwierdził, że konto/hasło jest nieprawidłowe. W logach
    ZA nie ma śladów po próbie połączenia z mBankiem, choć na pewno miała
    miejsce.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 15. Data: 2003-01-05 04:08:55
    Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl>

    BaLab <b...@p...com> wrote:
> [...]
    > nawiązać połączenie z Internetem. W tym wypadku natomiast jak mnie ZA
    > zapyta, czy pozwalam na połączenie a ja odpowiem "Tak" to zupełnie tracę

    A program zamiast wysłać Twoje hasło autorowi od razu poczeka sobie
    godzinkę, aż się wylogujesz i nie skojarzysz... a potem go wyśle np na
    skrzynkę na onecie, która to działalność zazwyczaj nie wzbudza
    podejrzeń... :->>>

    a.

  • 16. Data: 2003-01-05 08:14:56
    Od: TN <t...@i...pl.eu.org>

    W wiadomości <av82be$a7k$1@news.tpi.pl>
    dnia: 2003-01-05, niejaki "Radoslaw Krzyzan"
    <r...@D...NOT.SPAM.storm.com.pl> wklepał:

    > "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> wrote in message

    > tymaczasowo, oczywiście docelowo tak nie będzie

    > hmm, do zweryfikowania ..

    Witam,

    dokładnie też mam "nieznany błąd".
    I czego programik szuka na porcie 80 w www.mbank.com.pl? Logując sie ze
    stony nie widać aby były połączenia do tego portu.

    TN

  • 17. Data: 2003-01-05 10:28:37
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za BaLab <b...@p...com> nagryzmolił w

> [...]
    > alertów nie miałem, choć program stwierdził, że konto/hasło jest
    > nieprawidłowe. W logach ZA nie ma śladów po próbie połączenia z

    Zainstaluj sobie Etherreal albo innego snifera i będziesz wiedział wszystko.

    Marcin Lubojański
    --======= www.tramping.slask.prv.pl =======--
    -- rozkład PKS Katowice -- niusy turystyczne ze Śląska
    -- relacje z wypraw trampingowych -- tablica ogłoszeniowa "szukam
    ludzi do wyprawy"

  • 18. Data: 2003-01-05 22:26:59
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Mnie po wybraniu opcji "Zaloguj" wyskakuje komunikat:BŁĄD LOGOWANIA-BRAK
    SIECI. Proszę o pomoc i pozdrawiam-Lelek

  • 19. Data: 2003-01-07 10:25:05
    Od: Artur Fortuna <f...@p...pole.reply-to.pl>

    Radoslaw Krzyzan napisał(a):

    > http://radek.storm.com.pl/mInstall.EXE

    A będzie wersja linuksowa na konsolę?
    :)

    --
    Artur Fortuna

  • 20. Data: 2003-01-07 10:51:30
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <X...@s...com.pl>

    "Artur Fortuna" <f...@p...pole.reply-to.pl> wrote in message

    > A będzie wersja linuksowa na konsolę?
    > :)

    Pewnie tak, ale to future...

    --

    Radoslaw Krzyzan , radek (at) storm.com.pl