  • 11. Data: 2005-05-20 15:17:26
    Temat: Re: Proces Kamila P. - niegdyś stałego bywalca tej grupy.
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    > Być, to są, ino czasu mało na udzielanie się, tylko poczytują. ;)

    Fakt, fakt - też w sumie dla mnie mało kiedy pojawia się coś nowego. Niemal
    wszystko już kiedyś przedyskutowaliśmy :) No i sytuacja życiowo-rodzinna
    zupełnie inna :)
    Bądź co bądź - gorąco wszystkich "brodatych" pbb-owców pozdrawiam :)

    pzdr
    topjes

  • 12. Data: 2005-05-20 15:23:47
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> writes:

    > topjes said the following On 2005-05-20 15:53:
    > [...]
    >
    > Ja pamiętam, ale co mozna powiedzieć ?
    > Litować się ? Potępić w czambuł ?

    Ano.

    PS Wbrew pozorom czasy mbanku to nie jest początek pbb, w opinii
    niektórych to nawet jest właśnie początek końca...

  • 13. Data: 2005-05-20 15:31:00
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    "Konrad Brywczyński"

    > Być, to są, ino czasu mało na udzielanie się, tylko poczytują. ;)

    o to właśnie!

    pozdrawiam
    janke

  • 14. Data: 2005-05-20 19:28:38
    Od: "m@rkop" <markopmaupapost.pl>

    Dnia 20 maja 2005 (16:58:57), Konrad Brywczyński napisał(a) :

    > Być, to są, ino czasu mało na udzielanie się, tylko poczytują. ;)

    Ooo...właśnie... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    m@rkop

  • 15. Data: 2005-05-20 23:23:56
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Fri, 20 May 2005 17:16:23 +0200, na pl.biznes.banki, Michał 'Amra'
    Macierzyński w wiadomości <news:d6kvbn$spo$2@news.onet.pl> napisał(a):

    > Khem - do tej pory gdzie mam maile wymieniane z nim i rozne pliki od niego
    > na plytce zgrane ;)

    A ja w historii rachunku mam 23 przelewy od niego po jednym groszu, gdy
    chciał PKO BP puścić z torbami za to, że wykiwali go w konkursie.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 16. Data: 2005-05-21 10:01:26
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krzysztof K. Maj <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org> wrote:
    > A ja w historii rachunku mam 23 przelewy od niego po jednym groszu,
    > gdy chciał PKO BP puścić z torbami za to, że wykiwali go w konkursie.

    Ale to Inteligo go w konkursie Pizza Hut wykiwalo? ;_)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 17. Data: 2005-05-21 13:21:51
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Marcin Kasperski"

    > PS Wbrew pozorom czasy mbanku to nie jest początek pbb, w opinii
    > niektórych to nawet jest właśnie początek końca...

    poczatki to byl byl chyba handlobank - to bylo juz tak dawno,
    ze pamiec zawodzi :-)
    *** blad ***

  • 18. Data: 2005-05-21 16:53:57
    Od: w...@w...pl (Wojciech Frabinski)

    > konkursie.
    >
    > Ale to Inteligo go w konkursie Pizza Hut wykiwalo? ;_)

    W ePKO to była jeszcze promocja z palmem, gdzie niezle zakrecili i
    wielu grupowiczom palm przeszedl kolo nosa
    (mnie też ;().
    Ech, te wspominki ;).
    WF

  • 19. Data: 2005-05-21 20:34:29
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 20 May 2005 15:53:54 +0200, "topjes" <n...@d...rady> wrote:

    >Po odzewie (kilka listów w wątku) widać, że nie ma tutaj już niemal nikogo z
    >tamtej ekipy sprzed kilku lat :) Ciekawe ile jest tu dziś osób, które były
    >na pbb pamiętnej nocy gdy uruchamiali mBank :)

    Zgłaszam się do raportu.
    Trochę jeszcze nas tu jest. Tylko lat i kilogramów przybyło :-)

    G.

  • 20. Data: 2005-05-21 21:42:08
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Sat, 21 May 2005 12:01:26 +0200, na pl.biznes.banki, Michał 'Amra'
    Macierzyński w wiadomości <news:d6n10n$f2g$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > Ale to Inteligo go w konkursie Pizza Hut wykiwalo? ;_)

    To były dwa różne konkursy, w których zarówno Inteligo jak i e-PKO go
    wykiwały.
    W przypadku e-PKO serwer miał niedokładnie czas ustawiony i
    organizatorzy promocji stwierdzili, że zgłoszenie Kamila wpłynęło o
    kilka sekund za wcześnie.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj