  • 1. Data: 2002-10-28 09:09:50
    Temat: Procenty w mBanku?!
    Od: "Speedd" <S...@k...net.pl>

    Dlaczego zadłużenie jednodniowe w mBanku na kwote 0,47 PLN spowodowalo
    naliczenie 2 groszy odsetek (wychodzi ponad 2% dziennie) ?!

  • 2. Data: 2002-10-28 11:35:56
    Temat: Re: Procenty w mBanku?!
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Speedd" <S...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > Dlaczego zadłużenie jednodniowe w mBanku na kwote 0,47 PLN spowodowalo
    > naliczenie 2 groszy odsetek (wychodzi ponad 2% dziennie) ?!

    Aleś ty rozrzutny!
    Ile kosztowało wysłanie tego posta ???

    Wrzeszczysz o 2 grosze, a tracisz wielokrotnie więcej.

  • 3. Data: 2002-10-28 11:55:58
    Od: "Speedd" <S...@k...net.pl>

    Nie wiecej niz Twojego (twojego) ..

  • 4. Data: 2002-10-28 12:43:03
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Nie wiecej niz Twojego (twojego) ..

    ale ja nie rzucam się o grosze w bankach. szkoda mojej fatygi

  • 5. Data: 2002-10-28 13:02:17
    Od: "Speedd" <S...@k...net.pl>

    Wiec, skoro nie masz nic do powiedzenia na temat algorytmów naliczani
    procentów, to nie zasmiecaj grupy!

  • 6. Data: 2002-10-28 14:02:15
    Od: "Marcin \"alien\"" <a...@a...net.pl>

    Tu nie chodzi o kwote tylko o sam fakt...

  • 7. Data: 2002-10-28 22:28:21
    Od: t...@p...onet.pl

    > Wiec, skoro nie masz nic do powiedzenia na temat algorytmów naliczani
    > procentów, to nie zasmiecaj grupy!

    Bardzo słuszna uwaga. Odpowiedz Pana "Berdycza" jest typowym zaśmiecaniem
    grupy. Wracając do meritum. Jest jeszcze gorzej niz Pan wyliczył. Zakładając
    dla nich najbardziej korzystny układ tzn. wyszło im 0,015 co zaokrąglili do
    0,02, otrzymujemy oprocentowanie 3,19% w skali dnia. Też jestem niezwykle
    ciekaw dlaczego?. I zupełnie jest nie istotne czy kwota wynosi 2 grosze czy też
    200 zł. Jeżeli pomnożymy te 2 gr. przez liczbę kont i zsumujemy po wszystkich
    dniach w ciągu miesiąca otrzymamy kwotę, którą nawet Pan "Bwrdycz" chyba by nie
    pogardził.

  • 8. Data: 2002-10-28 23:04:44
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Bardzo słuszna uwaga. Odpowiedz Pana "Berdycza" jest typowym zaśmiecaniem

    Pan Berdycz, gdyby go to interesowało zadzwoniłby do mlini
    Być może dowiedziałby się , ze owe 2 grosze nie dotyczą jednego dnia od pół złotego,
    ale jakieś bardziej zawiłej ilości dni i kwot.
    Być może dowiedziałby się, że system ma minimalną kwotę 2 grosze.

    Ale Pan Berdycz nie straci 35 groszy aby odzyskać 2.
    Gdyby sytuacja była codzienna po roku wyszłoby z 7 zł i wtedy może warto dzwonić

  • 9. Data: 2002-10-29 10:31:39
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    (..)
    > Ale Pan Berdycz nie straci 35 groszy aby odzyskać 2.

    Nie ktorzy nie traca nic bo i tak placa za caly miesiac podpiecia do sieci z
    gory

    > Gdyby sytuacja była codzienna po roku wyszłoby z 7 zł i wtedy może warto
    dzwonić

    Przemnozone przez chyba 300tys klientow daje piekne 2,1mln PLN - na cos
    takiego to juz chyba wrato leciec? Nie?

    Ja nigdy nie odpuszczam nawet 1grosza - w imie zasad! Dzis 1grosz, jutro
    1zloty a pojutrze 1mln zlotych. Nie, dziekuje.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl