  • Data: 2002-12-11 07:23:17
    Temat: Re: Problemy przez 24 h w Lukasie
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:at6o29$5ji$1@flis.man.torun.pl, bwwald wrote:

    > A ja na odmiane nie moge sie zalogowac. Powod: "token zwariowal". Na
    > wyswietlaczu migaja wszystkie kreski, 8 osemek i jakies cyfry po lewej
    > stronie wyswietlacza.

    U mnie OK.
    Sprawdz, czy nie jest w poblizu silnego źródła promieniowania EM.

    > kiedy to sie dokladnie stalo, ale objaw podobny jest do sytuacji w
    > ktorej wyjmniemy i wlozymy baterie w zegarku

    Czy i jak długo przechowywałeś token na dworze ostatnio (ekstremalnie niskie
    temp. bardzo obniżają napięcie baterii)?

    > Czy w lukasie potraktuja to jako zniszczenie tego cacka i bede musial
    > zaplacic prowizje, czy jest to tylko chwilowa niezdolnosc (popsucie?)?

    Nie sądzę, żeby próbowali sugerować, że to Ty zniszczyłeś, ale nie daj się.
    Prawdopodobnie wymienią Ci od ręki. Zadzwoń do ulubionego oddziału zapytać,
    telefony do oddziałów poznańskich znajdziesz bez trudu w TPDitel
    (korzystałem, dzwoniłem).

    --
    Robert