  • Data: 2002-12-13 07:01:54
    Temat: Re: Problemy przez 24 h w Lukasie
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:at6p5i$pk6$1@topaz.icpnet.pl...

    > Nie sądzę, żeby próbowali sugerować, że to Ty zniszczyłeś, ale nie daj
    się.
    > Prawdopodobnie wymienią Ci od ręki. Zadzwoń do ulubionego oddziału
    zapytać,
    > telefony do oddziałów poznańskich znajdziesz bez trudu w TPDitel
    > (korzystałem, dzwoniłem).

    Sprawozdanie z wymiany tokena...
    Poszedlem wczoraj do Lukasa na Gwarnej w Poznaniu aby zalatwic sprawe
    "oszalalego" tokena.
    Pierwszy minus (i ostatni) dla banku: 6 klientow w kolejce po 16.30.
    Pierwszy + dla banku: czekalem tylko 4 minuty, az 3 stanowiska dysponentow
    aktywne.
    Drugi +: bank nie obciazy mnie prowizja za wymiane tokena, wymienili od
    reki, dostalem nowy identyfikator, ustalono nowe limity do nowego tokena,
    dzisiaj po 12 moge sie logowac
    Trzeci + dla banku: zaproponowano mi kawe (nie skorzystalem, bo bylaby to
    juz piata wczoraj), mila obsluga :-)

    Na tym koniec plusow i minusow, teraz troche informacji jakie uzyskalem.
    Token nie był zniszczony ale nalezal do partii tokenow, ktore samoczynnie
    sie wylaczaly. Juz mieli podobne przypadki. Nowy token ma date waznosci do
    2007 (poprzedni 2005). Jak poinformowal mnie dysponent, czeste, nieudane
    proby wpisywania klucza spowodowane sa tym, ze do serwera nie trafia pakiet
    z identyfikatorem i kluczem (gubi sie po drodze?). Stad nawet 4-krotne
    bledne wprowaczenie klucza nie powoduje blokady konta. Synchronizacja tokena
    nie odbywa sie za pomoca fal radiowych. Jest ona dokonywana z chwila
    odebrania kucza (wskazan tokena) przez serwer. Nie wiem na ile jest to
    prawda (troche w to wszystko watpie), ale takie informacje uzyskalem, a
    dysponent wydawal sie byc pewny tego co mowi.

    Waldek