  • Data: 2002-12-11 07:04:40
    Temat: Re: Problemy przez 24 h w Lukasie
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:at6lpm$oaj$1@topaz.icpnet.pl...
    > Dzisiaj zalogowałem się do Lukasa z tokenem bez najmniejszych problemów.

    A ja na odmiane nie moge sie zalogowac. Powod: "token zwariowal". Na
    wyswietlaczu migaja wszystkie kreski, 8 osemek i jakies cyfry po lewej
    stronie wyswietlacza. Nic sie nie zmienia poza miganiem. Nie wiem kiedy to
    sie dokladnie stalo, ale objaw podobny jest do sytuacji w ktorej wyjmniemy i
    wlozymy baterie w zegarku. Dodam, ze token ma kilka miesiecy, wiec bateria
    raczej sie nie wyczerpala. Nie byl on przeze mnie rozkladany na czynniki
    pierwsze ani traktowany jakimikolwiek czynnikami stresogennymi, typu woda,
    czy ekstremalna temperatura.
    Czy ktos juz mial podobne problemy?
    Czy w lukasie potraktuja to jako zniszczenie tego cacka i bede musial
    zaplacic prowizje, czy jest to tylko chwilowa niezdolnosc (popsucie?)?

    Waldek