  • Data: 2002-12-11 07:48:42
    Temat: Re: Problemy przez 24 h w Lukasie
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:at6p5i$pk6$1@topaz.icpnet.pl...
    > U mnie OK.
    > Sprawdz, czy nie jest w poblizu silnego źródła promieniowania EM.
    Nie ma :-), oprocz ekranu i zasilacza komputera.

    > Czy i jak długo przechowywałeś token na dworze ostatnio (ekstremalnie
    niskie
    > temp. bardzo obniżają napięcie baterii)?
    Co prawda przebywałem wczoraj pod "golym niebem" ok 1.5 h, ale token
    znajdowal sie w wewnetrznej kieszeni. IMHO tam temperatura nigdy nie spada
    ponizej 273 K, chyba, ze "pogloski o mojej smierci nie sa przesadzone" ;-)))

    > Nie sądzę, żeby próbowali sugerować, że to Ty zniszczyłeś, ale nie daj
    się.
    > Prawdopodobnie wymienią Ci od ręki. Zadzwoń do ulubionego oddziału
    zapytać,
    > telefony do oddziałów poznańskich znajdziesz bez trudu w TPDitel
    > (korzystałem, dzwoniłem).

    Dzieki za rady. Gdy znajde troche czasu zadzwonie.

    Waldek