    From: Marek Bojnar <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Problemy finansowe - czy jest jakieś rozwiązanie?
    Date: Thu, 6 Mar 2008 13:16:11 +0000 (UTC)

    On Thu, 06 Mar 2008 14:05:02 +0100, Jan Strybyszewski wrote:

    > Napewno poszukaj taniego kredytu/pozyczki w koncie osobistym i splac
    > karte. Odrocz wszelkie oplaty na ostatni dzien NIGDY nie bierz gotowki z
    > karty kredytowej

    To już wiem. Narazie priorytetowo chcę spłacić kartę i zamknąc ją
    całkowicie. Problem, że mam trochę innych zobowiązań, więc spłatę będę
    musiał jakoś rozłożyć przy pomocy kredytu konsolidacyjnego właśnie. Czytam w
    sieci, że polbank da mi taki kredyt bez poręczenia hipotecznego, jednak czy
    to dobry wybór? Może macie jakieś doświadczenia dotyczące gdzie najlepiej
    taki kredyt wziąć? Kwota jaka by mnie interesowała to jakieś 15-20 tysięcy
    (w tym 3 tysiące na jakieś inne cele)