  • 1. Data: 2012-09-28 12:22:16
    Temat: Problemy Aliora w ciągu dnia ?
    Od: kecef <n...@n...no>

    Właśnie się zalogowałem do Aliora, a tu ładne powitanie komunikatem:

    "Przepraszamy, system pracuje w trybie off-line. Dane nie uwzględniają
    operacji wykonanych po godz. 21:33 dn. 26-09-2012 "

    Czy ktoś ma podobnie?
    Dziwne w tym jest to, że nie informują ani na głównej, ani przed
    zalogowaniem o tymczasowych problemach.

  • 2. Data: 2012-09-28 13:02:22
    Temat: Re: Problemy Aliora w ciągu dnia ?
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu piątek, 28 września 2012 12:22:16 UTC+2 użytkownik kecef napisał:
> [...]
    >

    > Czy ktoś ma podobnie?
    >
    > Dziwne w tym jest to, że nie informują ani na głównej, ani przed

    SOA#2 ;)) Tylko data u mnie inna od 27-09-2012 godz. 09:46

  • 3. Data: 2012-09-29 09:00:55
    Od: gtoni <g...@g...com>

    On 28 Wrz, 12:22, kecef <n...@n...no> wrote:
> [...]
    >
    > Czy ktoś ma podobnie?
    > Dziwne w tym jest to, że nie informują ani na głównej, ani przed

    Rzeczywiscie dzis w sobote Alior znowu, jak za dawnych lat, miele i
    miele kolka sie kreca laduje sie ponad minute.
    Chyba to poczatek konca tego banku, nalapali klientow i beda sie
    sprzedawac.
    Trzeba pomalu i nam sie zwijac.
    gtoni